تیتر امروز

پیک ششم از راه رسید؛ امیکرون روی قله

پیک ششم از راه رسید؛ امیکرون روی قله

با اینکه آمار فوتی‌های کرونا سیر نزولی دارد و اسم برخی استان‌ها در لیست سیاه کرونا نیست، اما افزایش آمار مبتلایان به امیکرون نشان می‌دهد که وارد یک جنگ دیگر شده ایم؛ یک جنگ تمام عیار با کووید...

انبار تجهیزات مترو دوربین ندارد

مهدی شایسته، مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران با اشاره به اینکه انبار‌های قطعات تخصصی مترو حتی یک دوربین هم ندارند از این شرایط ابراز شگفتی کرد وگفت: چطور انبار قطعات تخصصی یک دوربین بالای سرش نیست.

کد خبر: ۱۱۷۱۵۰
۱۳:۵۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

انبار تجهیزات مترو دوربین ندارد

دیدارنیوز ـ مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه پس از استماع تذکرات و پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهرتهران گفت: از ۱۶۰۰ راهبر ۵۹ درصد معاینات پزشکیشان را انجام نداده اند.

وی افزود: قبلا راهبران دو نفر بودند و به دستور مدیرعامل اسبق یک نفر شدند که خطاست.

شایسته با اشاره به اینکه در سیستم جذب راهبری مسائلی داریم و سقف سن در حال حاضر ۳۵ سال باشد افزود: این‌ها باید اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه انبار‌های قطعات تخصصی مترو حتی یک دوربین هم ندارند از این شرایط ابراز شگفتی کرد وگفت: در روزگاری که بقالی‌ها هم دوربین دارد، چطور انبار قطعات تخصصی یک دوربین بالای سرش نیست.

وی با اشاره به اینکه مترو نیاز به ۵۰ رام قطار عاجل و برای کاهش سرفاصله هم به ۵۰ رام دیگر و ۷۰۰ واگن دارد و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه سریع از اولویت‌های ماست ابراز داشت: ساختار‌ها باید اصلاح شود و مشخص نیست هولدینگ، بهره برداری، واگن سازی و شرکت مشاوره چرا با هم ارتباط ندارد؟ و این عدم انسجام آسیب زده است.

شایسته درباره اعضای کمیته سوانح نیز توضیح داد: نحوه تشکیل این کمیته، مصوبه شورای عالی ترافیک دارد و البته این نکته وارد است که جوانب نظارتی قوی تری داشته باشد. آمادگی این را داریم که این شورا را اصلاح کنیم.

وی درباره علت توافق با اسنپ گفت: ما با اسنژ توافق نکردیم و در نشستی رای کمک به بهود ارائه خدمت به شهروندان با یکی از مجموعه‌های موفق تاکسی آنلاین مذاکره کردیم و این مساله مرسوم است و محدودیتی وجود ندارد و اگر شرکت جدی دیگری هم هست استقبال می‌کنیم. این مساله برای بهبود کیفیت خدمات شهروندان و این اتفاق بزرگی است.

شایسته درباره استقرار دوربین‌های حرارتی نیز گفت: هم طرح جانمایی آن انجام شده و ۱۲۰ میلیارد براورد هزینه شده، اما ما مشکلات اساسی دیگری داریم و در صورت تامین منبع آمادگی اجرا داریم.

وی درباره نکات مورد اشاره هاشمی تشکری گفت: ما تلاش می‌کنیم دیگر حادثه‌ای شکل نگیرد و نمی‌خواهیم خطا را به گردن ناوگان فرسوده بیندازیم، اما علت فرسودگی سیگنالینگ است.

شایسته با تاکید بر اینکه خطای انسانی شکل گرفته است، اظهار داشت: از ۳ راهور ۲ راهور بسیار خوب عمل کردند و راهور قطار تندرو بسیار هوشیار عمل کرده و باعث کاهش خسارات شده است.

وی افزود: ۸۰۰ هزار حرکت در سال و جابه جایی ۲۵۰ میلیون مسافر سعی می‌کنیم خون از دماغ کسی نیاید و برای تمامی مسائل کمیته تشکیل دادیم تا کاربرانمان توانمند‌تر شوند و جذب نیروی انسانی در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران انباشت مشکل به دلیل ترک فعل و انبار‌های خالی به وجود امده را نیازمند تحقیق و تفحص دانست.

وی مترو را در سرازیری افول دانست و گفت: این می‌تواند نقطه عطف برای بازگشت به روزهای خوب مترو باشد.

منبع: فارس
برچسب ها: متروی تهران
صفحات داخلی دیباچه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی
تبلیغ دیباچه صفحات خبر