تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

صلح و سازش بیش از ۵۰ پرونده مهم قتل و نزاع دسته جمعی در ۸ ماهه امسال با همت شورای حل اختلاف و ستاد صبر خوزستان

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در جلسه کمیته فرهنگ و رسانه ستاد صبر استان خبر داد: اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر خوزستان در ۸ ماه سال ۱۴۰۰ ، با یک کار جهادی توانستند بیش از ۵۰ پرونده بسیار مهم قتل و نزاع دسته جمعی را منتهی به صلح و سازش کنند

کد خبر: ۱۱۷۰۹۴
۱۸:۰۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

صلح و سازش بیش از ۵۰ پرونده مهم قتل و نزاع دسته جمعی در ۸ ماهه امسال با همت شورای حل اختلاف و ستاد صبر خوزستان

به گزارش دیدارنیوز خوزستان، علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در جلسه کمیته فرهنگ و رسانه ستاد صبر استان با اعلام این خبر گفت: در ۸ ماه امسال اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر استان با یک کار جهادی توانستند بیش از ۵۰ پرونده بسیار مهم قتل و نزاع دسته جمعی که منجر به تشکیل چندین پرونده ی دیگر پیرامون آنها شده بود را منتهی به صلح و سازش کنند و همین کار خداپسندانه و ارزشمند این عزیزان ، اثر گذاری بسیار خوبی در پیشگیری از جرائم و نا امنی در استان داشت.

وی افزود: حل و فصل اختلافات به شکل ریشه ای در شورای حل اختلاف و ستاد صبر از بوجود آمدن و تشکیل چندین پرونده ی متعدد دیگری جلوگیری می کند و اگر ظرفیت محاکم را بیشتر به صلح و سازش و حل اختلافات سوق داد خیلی از موضوعات که در دادگاه رسیدگی می شوند کاهش چشمگیری پیدا می کنند.

باوی خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست های جدید قوه قضاییه ساختار و رویکرد های مهم جایگزین های قضایی به شورای حل اختلاف از جمله میانجگری ، داوری ، مدل تعالی و ستاد صبر اضافه گردید که وظیفه اصلی این ستاد فرهنگ سازی و شناسایی ظرفیت های استان در ترویج فرهنگ صلح وسازش می باشد و باید امر صلح و سازش را نظامند ، توسعه و فرهنگ آن را بین مردم ترویج داد.

وی اظهار داشت: ستاد صبر از ظرفیت بسیج و سازمان های مردم نهاد در بحث صلح و سازش و حل اختلافات استفاده و بهره خواهد برد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه عنوان کرد: هدف از تشکیل این جلسه هم افزایی در جهت تحقق و ترویج رسالت بسیار ارزشمند صلح و سازش در جامعه است.

اعضای کمیته فرهنگ و رسانه ستاد صبر استان نیز در این جلسه پیرامون تحقق اهداف و سیاست های این ستاد در امر با اهمیت صلح و سازش و استفاده از ظرفیت نخبگان در جهت ترویج آن به بیان دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان ، ابلاغ اعضای این کمیته توسط معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان به آنان اعطاء شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی