تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نیما نکیسا

سپاهان زخم خورده به مصاف پرسپولیس می‌آید

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: سپاهان زخم خورده است، بازی با پیکان را باخت و تا بُن دندان مسلح به دیدار با پرسپولیس می‌آید.

کد خبر: ۱۱۷۰۵۵
۱۲:۵۲ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس سپاهان

دیدارنیوز: نیما نکیسا درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: دلم برای دروازه‌بان ذوب‌آهن سوخت، معمولاً چنین مواردی پیش می‌آید، با اینکه او اشتباه غیرقابل جبرانی انجام داد، باید با او کنار بیایند.

وی ادامه داد: پرسپولیس از پشت و جلوی دفاع به خوبی استفاده کرد و با سیامک نعمتی توانست ببرد. استقلال هم بُرد. شگفتی که پیکان رقم زد و سپاهان را برد، جذابیت لیگ برتر امسال را بیشتر کرد. اتفاق خوبی است که تیم‌ها هم امتیاز می‌گیرند و هم امتیاز می‌دهند.

فکر کردیم با رفاقت می‌توانیم از موانع AFC عبور کنیم

نکیسا درباره احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: خیلی وقت پیش باید به این فکر می‌افتادند، نباید AFC را ملعبه خود قرار دهند، آن‌ها کاملاً به فوتبال ما اشراف دارند. ۳ ماه به تیم‌های ایران فرصت داده بود؛ اما متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید ساختار فوتبالمان را عوض کنیم که نکردیم. فکر کردیم با دوستی و رفاقت می‌توانیم این بار هم از این موانع عبور کنیم که AFC پر قدرت مقابل بی‌قانونی ایستاده است.

نیما نکیسا در پایان درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: سپاهان زخم خورده است، بازی با پیکان را باخت و تا بُن دندان مسلح به دیدار با پرسپولیس می‌آید؛ اما به دلیل اینکه سپاهان میزبان نبوده و در زمین بی طرف به دیدار با پرسپولیس می‌رود، امکان برد پرسپولیس و نتیجه گرفتنش وجود دارد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی