تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ دستور نخست‌وزیر عراق برای کمک به ایران
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ دستور نخست‌وزیر عراق برای کمک به ایران

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ضرورت تسهیل فضای تردد افراد توانخواه در ایذه

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه بر ضرورت تسهیل فضای عبور و مرور افراد توانخواه در این شهرستان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۷۰۱۶
۲۳:۲۶ - ۰۳ دی ۱۴۰۰

ضرورت تسهیل فضای تردد افراد توانخواه در ایذه

 به گزارش دیدارنیوز خوزستان سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه برای اقدام لازم برای آن‌ها زمان تعیین شد، افزود: وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت‌های خود بهره گیری نمایند چرا که معلولین نیز مانند سایراقشار جامعه حقوق ویژه‌ای دارند؛ که باید تلاش کنیم با مناسب سازی این فضاها، تمامی اماکن عمومی از قبیل مکان‌های آموزشی، اداری، ورزشی، تفریحی و تجاری در دسترس و قابل استفاده‌ی جانبازان، معلولین و سالمندان قرار گیرد.

 

 سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: برخی از ادارات و بانک‌ها در خصوص اقدامات اجرایی جهت مناسب سازی فضای اداری (احداث رمپ ورودی برای افراد توانخواه) کوتاهی کرده اند که به این ادارات و بانک‌ها تذکر داده شد.

 

نبوّتی ادامه داد: تا پایان دی‌ماه نسبت به احداث رمپ ورودی اقدام و گزارش اقدامات انجام شده را به فرمانداری ارسال نمایند و با توجه به دستورالعمل مناسب سازی اماکن عمومی و بانک‌ها به منظور سهولت استفاده از معلولین از عابربانک، بانک تجارت با هماهنگی اداره بهزیستی باجه ویژه معلولین احداث نمایند و شهرداری ایذه گزارش تفکیکی از پروانه‌های صادره مکان‌های عمومی و مجتمع‌ها با رعایت چک لیست مناسب سازی تهیه و به فرمانداری ارسال نمایند.

سرپرست فرمانداری ایذه با اشاره به اینکه به استناد دستورالعمل مناسب سازی مکان‌های عمومی تمام پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری ایذه که در سطح شهرستان در حال اجرا هستند؛ ملزم به رعایت دستورالعمل فوق ذکر هستند گفت: مقررشد به منظور کنترل اجرای این دستورالعمل اداره بهزیستی در حین اجرای عملیات این پروژه و بعد از اتمام پروژه نظارت و گزارش لازم را تهیه و به فرمانداری ارسال نمایند.

 

خبرنگار لیلا قناد

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی