تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شهرداری تهران: ممکن است خدمات رسانی ۱۰۰ درصدی مترو تا عصر امروز فراهم نشود

مطهر محمد خانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری با بیان اینکه موضوع اصلی در برخورد دو قطار در ایستگاه متروی چیتگر، تسهیل تردد مردم بین کرج و تهران است، گفت: احتمالا در عصر امروز شاهد پیک جمعیتی از تهران به کرج هستیم و ممکن است خدمات رسانی ۱۰۰ درصدی مترو تا عصر امروز فراهم نشود.

کد خبر: ۱۱۶۹۵۴
۱۳:۵۴ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

شهرداری تهران: ممکن است خدمات رسانی ۱۰۰ درصدی مترو تا عصر امروز فراهم نشود

دیدارنیوز ـ مطهر محمد خانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری با بیان اینکه در پی حادثه صبح امروز و برخورد دو قطار در ایستگاه متروی چیتگر، شهردار تهران از همان ابتدا در جریان این حادثه قرار گرفت، گفت: معاون حمل و نقل، معاون خدمات شهری، آتش نشانی وغیره در محل حادثه حضور یافتند و جزئیات حادثه را به سمع و نظر شهردار می‌رساندند.

وی با بیان اینکه موضوع اصلی در این حادثه تسهیل تردد مردم بین کرج و تهران است، گفت: احتمالا در عصر امروز شاهد پیک جمعیتی از تهران به کرج هستیم و ممکن است خدمات رسانی ۱۰۰ درصدی مترو تا عصر امروز فراهم نشود.

محمدخانی با بیان اینکه تلاش این است که حداقل یکی از خطوط به مسیر خدمت رسانی برگردد، گفت: تا محقق شدن پاک سازی دو خط جابه‌جایی و انتقال شهروندان به کرج و تهران یک دغدغه است.

وی افزود: به همین دلیل شهردار تهران برای پیگیری این مسئله در حال رفتن به محل حادثه هستند تا تصمیماتی در خصوص تسهیل تردد مردم اتخاذ کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی