تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شاخ به شاخ شدن قطار‌های مترو در حادثه صبح امروز تکذیب شد

مطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد که برخورد قطار‌های صبح امروز به صورت شاخ به شاخ نبوده است.

کد خبر: ۱۱۶۹۲۸
۱۱:۳۹ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

تکذیب شا به شاخ شدن دو مترو

دیدارنیوز ـ مطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب توییتر خود نوشت: "حادثه آن طور که دقایق ابتدایی خبر در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد به صورت شاخ به شاخ نبوده بلکه دو قطار از بغل با یکدیگر برخورد داشتند. "

وی نوشت: "تعداد افراد حادثه‌دیده در حادثه متروی تهران-کرج ۲۰ نفر است. ۹ نفر پس از معاینه اولیه اورژانس مرخص و ۱۱ نفر برای درمان به بیمارستان‌های اطراف اعزام شدند که متاسفانه حال یکی از این عزیزان وخیم است. دو قطار شاخ به شاخ نشده‌اند. علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است. "

محمدخانی ادامه داد:" ‏۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین برای انتقال مسافران توسط سازمان اتوبوسرانی تهران به محل اعزام شد و همچنین تاکسیرانی نیز ناوگان خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم فراخوانده است. "

وی نوشت: "برآورد‌های کارشناسان حاکی از آن است که تا ظهر امروز مشکل خط ۵ مترو جهت سرویس دهی به شهروندان برطرف می‌شود و تیم‌های فنی و کارشناسی درحال بررسی فوری حادثه رخ‌داده هستند و علل بروز این حادثه در دست بررسی است. مراتب به محض نهایی شدن به اطلاع شهروندان شریف تهران خواهد رسید. "

منبع: ایسنا
برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی