تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

حقوق ۸ تا ۱۶ میلیون تومانی معلمان در قالب نظام رتبه‌بندی/ ۷۳۰ هزار معلم؛ مشمول اجرای رتبه‌بندی

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی گفت:۷۳۰ هزار معلم مشمول لایحه و نظام رتبه‌بندی قرار می‌گیرند و بر اساس این لایحه مشخص می‌شود که جایگاه هر معلم در کجا قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۶۸۷۰
۱۵:۱۵ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

 نظام رتبه‌بندی و حقوق معلمان

دیدارنیوز ـ علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رتبه‌بندی معلمان چه مزایایی برای معلمان درپی خواهد داشت، گفت: ما ۹ ماه روی این لایحه کار کردیم و علی‌رغم برخی بی مهری‌ها در فضای مجازی الحمدلله این لایحه در مجلس به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این لایحه معلمان رتبه‌بندی شده و جایگاه هر معلم مشخص می‌شود، اظهار داشت: ۷۳۰ هزار معلم مشمول این لایحه قرار می‌گیرند و بر اساس این لایحه مشخص می‌شود که جایگاه هر معلم در کجا قرار دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به ازای جایگاه و توانمندی هر معلم، در این لایحه حقوق دستمزد تعیین شده است.

رئیس کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیرو این لایحه به هیچ معلمی کمتر از ۸ میلیون تومان حقوق داده نخواهد گرفت و این حقوق تا ۱۶ میلیون تومان هم افزایش خواهد داشت.

وی با بیان این که خروجی این لایحه به افزایش کیفیت آموزشی معلمان منتج می‌شود، بیان داشت: همچنین در این لایحه به ارتقاء شان و منزلت معلمان توجه شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این لایحه شامل بازنشستگان نخواهد شد، اظهار داشت: پیرو این لایحه معلم حتما باید در فرآیند آموزشی کشور حضور داشته باشد تا بتوان آن را نسبت به جایگاهش رتبه‌بندی کرد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
معلم ؛ بستر همه موفقیتها ۔
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی