تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
«نشان‌زاده» مدیرعالی سال ۱۴۰۰؛

اهداء «نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰» به مدیرعامل پتروشیمی اروند

در ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، که با حضور معاونین رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برگزار شد، تندیس و نشان مدیرعالی سال ۱۴۰۰ به «حسن نشان زاده مقدم» مدیرعامل پتروشیمی اروند اهدا شد

کد خبر: ۱۱۶۸۵۵
۱۳:۳۲ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

هداء «نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰» به مدیرعامل پتروشیمی اروند

دیدارنیوز خوزستان:ریاست این دوره از شورای سیاستگذاری ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال را دکتر فریدون عباسی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برعهده داشت.

این اجلاس سراسری روز گذشته با حضور معاونین ريیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد کشوری و صنایع در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

اقتدار ملی در سایه مدیریت جهادی، ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی،   مدیریت در چشم انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار، مدیریت جهادی، لازم و ملزوم اقتصاد مقاومتی، از جمله اهداف این دوره از اجلاس سراسری مدیرعالی سال معرفی شده است.

دکتر فریدون عباسی دوانی رئیس شورای سیاست گذاری اجلاس در نامه‌ای خطاب به ششمین دوره اجلاس نشان عالی مدیر سال تاکید کرده است: «با توجه به نقش برجسته و فزاینده دانش در اقتصاد، تجارت و فرآیندهای مدیریتی، بررسی جایگاه کارآفرینی سازمانی در اقتصاد مقاومتی و سنجش آن بیش از پیش اهمیت یافته است. به دلیل اهمیت این موضوع، اجلاس نشان عالی مدیرسال ضمن توجه به شرایط خاص سیاسی و اقتصادی، تحریم‌های ناعادلانه و خروج از اقتصاد تک محصولی، به بررسی کارآفرینی سازمانی و نقش آن در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در کشور می‌پردازد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
م.د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
به نام خدا
تبریک و تهنیت به جناب مهندس حسن نشان زاده مقدم و مجموعه پتروشیمی اروند...الحق که مستحق چنین تجلیل هایی هستند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی