تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش‌بینی هواشناسی امروز ۱۴۰۰/۰۹/۳۰

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳۰ آذرماه در اکثر استان‌های کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق جنوبی کشور وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۶۸۳۶
۱۲:۱۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

پیش‌بینی هواشناسی امروز

دیدارنیوز ـ باتوجه به تحلییل نقشه‌های هواشناسی ایران و با با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز ۳۰ آذرماه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شرقی خوزستان، بوشهر، نیمه شمالی فارس، یزد، شمال کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و به‌صورت پراکنده در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، غرب کردستان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق جنوبی کشور وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها تا اواسط روز و در شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و شمال غرب فارس است.

از اواسط روز ضمن تضعیف سامانه بارشی و عبور از مناطق مذکور، در شرق و شمال شرق کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، از چهارشنبه تا شنبه نفوذ هوای سرد و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور سبب تشدید بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر و بارش پراکنده برف در شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه با ورود سامانه بارشی علاوه بر شمال غرب و سواحل شمالی، مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی نیز بارش برف و باران خواهند داشت. این سامانه یکشنبه در شمال شرق کشور فعال خواهد بود سپس از کشور خارج می‌شود.

امروز در شمال غرب کشور و استان‌های ساحلی خزر وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه خلیج فارس و دریای عمان و از چهارشنبه تا شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان و تبریز با دمای ۵ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی