تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آغاز عرضه ۴ محصول ایران‌خودرو در طرح فروش فوق‌العاده

فروش فوق‌العاده چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با موعد تحویل سه ماهه، از امروز (سه‌شنبه، ۳۰ آذرماه) به مدت سه روز آغاز شد.

کد خبر: ۱۱۶۸۰۴
۰۹:۴۱ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

آغاز طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

دیدارنیوز ـ در این طرح چهار محصول رانا پلاس سقف شیشه‌ای، سورن‌پلاس، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از طریق قرعه‌کشی عرضه خواهد شد.

مشتریان برای ثبت‌نام نهایی، روز شنبه (چهارم دی‌ماه) از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران‌خودرو برای پاسخ‌گویی در حین ثبت نام درنظر گرفته شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه با تولید ۳۱۹ هزار و ۷۱۰ دستگاه خودرو، بزرگترین خودروساز کشور لقب گرفت، هرچند تولیدات این خودروساز در مقایسه با مدت مشابه پارسال افت ناچیز یک دهم درصدی ثبت کرد.

ایران‌خودرو در این مدت ۳۱۶ هزار و ۱۱۵ دستگاه خودروی سواری (رشد یک دهم درصدی)، ۱۹۵ دستگاه وانت (افت ۹۳.۲ درصدی)، ۱۴۴ دستگاه ون (رشد ۵۰ درصدی)، ۳۷۹ دستگاه مینی‌بوس، میدل‌باس و اتوبوس (رشد ۲۷۱.۶ درصدی) و ۲ هزار و ۸۷۷ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده (رشد ۹۷.۵ درصدی) تولید کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی