تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

روز‌های سرد بدون برق در راه است؟/ اطلاعیه مهم شرکت توزیع برق استان تهران

شرکت توزیع برق استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال قطع و محدودیت تأمین برق در روز‌های سرد پیشِ رو در پایتخت خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۷۸۶
۱۶:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

اطلاعیه شرکت توزیع برق استان تهران

دیدارنیوز ـ به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، با توجه به کاهش دمای هوا در روز‌های پیش رو و به تبع آن افزایش مصرف گاز برای سیستم‌های گرمایشی، احتمال محدودیت‌های تولید برق ناشی از محدودیت در سوخت نیروگاه‌ها وجود دارد.

در این اطلاعیه از همشهریان و مشترکان درخواست شده با صرفه جویی در مصرف گاز و برق در تمام شبانه روز این شرکت را در تامین برق پایدار همیاری کنند.

شهروندان می‌توانند با اقدامات ساده مانند استفاده از درزگیر‌های پنجره، پوشاندن دریچه‌های کولر، رعایت دما و کاهش روشنایی‌های غیرضرور سهمی در روشن نگهداشتن خانه هموطنان داشته باشند.

برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی