تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی نفت انجام می‌شود؛

بیابان زدایی و درختكاری ۲۰۰۰ هكتار از اراضی استان خوزستان

با مشاركت شركت ملی نفت ایران، عملیات اجرایی بیابان­زدایی و درختكاری ۲۰۰۰ هكتار از اراضی استان خوزستان همزمان با ۲۹ دی روز هوای پاك آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۶۵۱۲
۱۳:۵۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

بیابان زدایی و درختكاری ۲۰۰۰ هكتار از اراضی استان خوزستان

 دیدارنیوزخوزستان:  در نشستی با حضور نمایندگان مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، مشاور مدیرعامل در امور اجرایی، نمایندگان اداره كل منابع طبیعی خوزستان، رئیس روابط عمومی و تنی چند از كارشناسان شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای هماهنگی در اجرای این طرح برگزار شد.

در این نشست مقرر شد عملیات اجرایی درختكاری و بیابان­زدایی پس از تعیین کانون‌های ریزگرد استان خوزستان از سوی اداره كل منابع طبیعی خوزستان، همزمان با ۲۹ دی ماه روز هوای پاك آغاز شود.

بر اساس اعلام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان این اعتبار برای عملیات بیولوژیک، بیومکانیک و حفاظت از عرصه‌های اجرایی در ۲۰۰۰ هکتار از کانون‌های ریزگرد استان خوزستان هزینه خواهد شد.

گفتنی‌ست برای اجرای این طرح مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز با امضای تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.
طرح بیابان‌زدایی برای تثبیت شن‌های روان و نهال‌کاری ۲۰۰ هزار هكتار از اراضی خوزستان از سال ۱۳۸۹ با مشاركت وزارت نفت آغاز شده است و بر اساس آن هر سال بخشی از این طرح اجرا می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی