تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

خوزستان پیشرو از سرگیری دوره های حضوری ضمن خدمت هلال احمر در کشور

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت حضوری آیین نگارش و آشنایی با فنون مکاتبات اداری به صورت حضوری خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۵۱۰
۱۳:۴۷ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

خوزستان پیشرو از سرگیری دوره های حضوری ضمن خدمت هلال احمر در کشور

دیدارنیوز خوزستان: پس از دو سال از برچیده شدن دوره های آموزشی ضمن خدمت به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا سرانجام با فروکش میزان مبتلایان برگزاری دوره های حضوری ضمن خدمت با دوره آیین نگارش و آشنایی با فنون مکاتبات اداری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سر گرفته شد.

فرهاد مکوندی با طرح این نکته که دوره مذکور اولین دوره حضوری برگزار شده در سطح جمعیت هلال احمر کشور پس از دو سال از شیوع ویروس کروناست ،عنوان کرد: این دوره آموزشی ویژه اعضای شورای معاونین و روسای شعب سراسر استان برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به استقبال خوب گروه های هدف از این دوره، افزود:هر چند در طول این مدت با بهره گیری از فضای مجازی دوره های آموزشی در بخش های مختلف پا برجا بود و به صورت مستمر برگزار می شد اما بدون شک میزان تاثیرگذاری دوره ها به صورت حضوری بیشتر است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی