تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اسکوچیچ به پرتغال نمی‌رود!

اسکوچیچ در هفته‌های گذشته به چند کشور خارجی برای دیدار با لژیونر‌ها سفر کرد، اما برنامه‌ای برای سفر به پرتغال ندارد.

کد خبر: ۱۱۶۴۳۶
۱۲:۰۱ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

اسکوچیچ به پرتغال نمی‌رود!

دیدارنیوز - او در سفر به کشورهایی، چون ترکیه – قطر و یونان با لژیونر‌ها دیدار کرد اما فعلا برای رفتن به پرتغال برنامه‌ای ندارد و قرار است ایران را برای دو بازی عراق و امارات آمده کند. دو دیداری که روز‌های ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود و به همین بهانه اردوی تیم ملی بعد از پایان دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر آغاز می‌شود.

سفر اسکوچیچ به دیگر کشور‌های اروپایی برای دیدار با لژیونر‌ها بعد از بازی با عراق و امارات انجام خواهد شد. سید پیام نیازمند – علیرضا بیرانوند – مهدی طارمی و ... بازیکنانی هستند که در لیگ برتر پرتغال حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پیش از آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران به بهانه بازی با عراق و امارات در زادگاهش در کنار خانواده خواهد بود. او علاوه بر دیدار با لژیونر‌ها و تماشای بازی‌های حریفان ایران در دوحه و جام ملت‌های عرب چندین مسابقه لیگ برتر را از نزدیک دید و در غیاب او البته بازی‌های لیگ برتر از سوی وحید هاشمیان هم چنین آنالیزور تیم ملی برای او گزارش خواهد شد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: اسکوچیچ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی