تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

در دیدار مدیران عامل جمعیت هلال احمر و شرکت گاز در خوزستان تاکید شد

ضرورت توسعه همکاری های هلال احمر و شرکت گاز در حوزه های امداد و نجات،آموزش و اطلاع رسانی

کد خبر: ۱۱۶۳۸۸
۱۴:۱۲ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

در دیدار مدیران عامل جمعیت هلال احمر و شرکت گاز در خوزستان تاکید شد
به گزارش دیدارنیوز خوزستان: به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛نشست مدیران عامل جمعیت هلال احمر و شرکت گاز استان خوزستان با موضوع توسعه همکاری های بین سازمانی برگزار شد.

دکتر علی خدادادی در این دیدار به تشریح وظایف و فعالیت های امدادی ،اجتماعی،آموزشی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر پرداخت و بر ضرورت تلاش برای افزایش تاب آوری در جامعه از طریق کاهش ضریب خطر پذیری تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به حوادث ناشی از نشت گاز افزود: باید از طریق ارئه آموزش های همگانی به احاد جامعه، میزان آگاهی بخشی ها در این زمینه افزایش یابد و با انجام اقدام های پیشگیرانه تلاش کنیم آمار این قبیل حوادث کاسته شده و از بروز تلفات جانی ومالی تا حد امکان جلوگیری شود.

وی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توسعه بیش از پیش همکاری های فی ما بین این جمعیت و شرکت گاز به ویژه در حوزه های امداد و نجات،آموزش و اطلاع رسانی  خبر داد .

 

نادر قلی زری میدانی نیز در این نشست ضمن استقبال از افزایش سطح تعاملات و همکاری های بین سازمانی این دو مجموعه خدمت رسان ،از رعایت دقیق استانداردهای ملی در خطوط انتقال گاز و بررسی مستمر تیم های تخصصی و مجهز نشت یابی و تعمیرات خطوط انتقال گاز سخن گفت.

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان عنوان کرد : بخش عمده ای از حوادث ناشی از نشت گاز که منجر به انفجارها می شود متاسفانه به دلیل  عدم رعایت دستورالعمل های ایمنی در منازل و سهل انگاری ها در این زمینه است و بروز نشت گاز از خطوی انتقال گاز و به تبع آن حوادث در این خصوص در سطح استان خوزستان بسیار محدود است.

او بر ضرورت ارتباط بیشتر این دو مجموعه و افزایش سطح همکاری ها در بحران ها تاکید کرد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی