تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حقوق ۴۵۰ میلیاردی؛ الدوسری گرانترین عربستانی تاریخ

باشگاه الهلال در آستانه تمدید قرارداد ۴ ساله سالم الدوسری است تا او را به گران‌ترین بازیکن عربستانی تبدیل کند.

کد خبر: ۱۱۶۲۴۸
۱۱:۳۸ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

سالم الدوساری

دیدارنیوز - سالم الدوسری یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بود که منجر به کسب چهارمین قهرمانی تاریخ این باشگاه در بزرگترین تورنمنت باشگاهی در قاره کهن بود. پس از این موفقیت، الهلال در پی تمدید قرارداد با ستاره خود بود و ظاهرا دو طرف به توافق نهایی نزدیک هستند.

روزنامه الریاضیة عربستان نوشته است که باشگاه الهلال و سالم الدوسری بر سر تمدید قرارداد ۴ ساله و تا سال ۲۰۲۶ به توافق رسیده اند و مدیریت این باشگاه به زودی خبر تمدید قرارداد بازیکن ارزشمند خود را اعلام می‌مند.

به گفته منابع الریاضیة، قرار است که الدوسری در این ۴ سال مبلغ ۵۲ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان) دریافت کند. دستمزد سالیانه او نیز ۱۳ میلیون ریال سعودی است و به این ترتیب او به گران‌ترین بازیکن عربستانی تاریخ این کشور تبدیل می‌شود.

قرارداد سالم الدوسری و الهلال در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و از مدت‌ها پیش مذاکرات برای تمدید آن آغاز شده بود. به گفته الریاضیة انتظار می‌رود طی چند روز آینده به طور رسمی تمدید قرارداد این بازیکن اعلام شد تا پیش از آنکه الدوسری به ۶ ماه پایانی قراردادش و مذاکره با سایر باشگاه‌ها وارد شود، الهلال بتواند او را حفظ کند. 

منبع: ورزش 3
برچسب ها: الهلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی