تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هرآنچه باید از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدانید

قرار است امروز قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود که در این مرحله تیم‌های از یک کشور و هم گروهی در اولین دور حذفی با همدیگر برخورد نخواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۶۲۴۵
۱۱:۲۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

دیدارنیوز - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (دوشنبه ۱۳ دسامبر) در مقر یوفا در نیون سوئیس برگزار می‌شود. این مراسم در ساعت ۱۲:۰۰ CET، یعنی ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران برپا می‌شود.

کدام تیم‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند؟
قرعه کشی امروز نشان می‌دهد که ۱۶ تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند. برندگان گروه‌ها سیدبندی شده و تیم‌های دوم هر گروه بدون سید هستند:

صدرنشینان
آژاکس (هلند) - بایرن مونیخ (آلمان) - یوونتوس (ایتالیا) - لیورپول (انگلیس) لیل (فرانسه) - منچستر سیتی (انگلیس) - منچستریونایتد (انگلیس) - رئال مادرید (اسپانیا)

تیم‌های دوم
اتلتیکومادرید (اسپانیا) - بنفیکا (پرتغال) - چلسی (انگلیس) - اینتر (ایتالیا) - پاری سن ژرمن (فرانسه) - سالزبورگ (اتریش) - اسپورتینگ (پرتغال) - ویارئال (اسپانیا)

آیا تیم‌هایی از یک کشور می‌توانند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو شوند؟
هیچ تیمی نمی‌تواند با تیم دیگری از همان فدراسیون و کشور روبرو شود. باشگاه‌ها نیز نمی‌توانند با حریفانی که در مرحله گروهی با آن‌ها روبرو شده اند، روبرو شوند.

آیا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو بازی است؟
این مسابقات در دو بازی رفت و برگشت انجام می‌شود و در بازی‌های دوم تیم‌های سیدبندی شده در خانه از حریف میزبانی می‌کنند.

زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کی است؟
بازی‌های رفت در تاریخ ۱۵/۱۶/۲۲/۲۳ فوریه (۲۶ و ۲۷ بهمن و چهارم و پنجم اسفندماه) و بازی‌های برگشت در تاریخ ۸/۹/۱۵/۱۶ مارس (۱۷، ۱۸، ۲۴ و ۲۵ اسفندماه) برنامه ریزی شده است. شروع بازی ساعت ۲۱:۰۰ CET (۲۳:۳۰ به وقت ایران) است.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال روز جمعه ۱۸ مارس (۲۷ اسفندماه) برگزار می‌شود.

چه تغییراتی در این فصل وجود دارد؟
قانون به اصطلاح گل زده در خانه حریف حذف شده است، بنابراین بازی با نتیجه تساوی بعد از ۱۸۰ دقیقه صرف نظر از تعداد گل‌هایی که هر تیم در خانه و خارج از خانه به ثمر رسانده است، به وقت اضافه می‌رود. اگر بعد از ۳۰ دقیقه اضافی باز هم تیم‌ها نتوانند تکلیف صعود کننده را مشخص کنند، بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود.

فینال ۲۰۲۲ کجاست؟
ورزشگاه گازپروم سنت پترزبورگ فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲ را برگزار خواهد کرد و این بازی برای ۲۸ می ۲۰۲۲ (۷ خردادماه سال ۱۴۰۱) برنامه ریزی شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی