تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دل‌پیرو: لیورپول مدعی اصلی قهرمانی در اروپا است

الساندرو دل پیور لیورپول را مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دانست.

کد خبر: ۱۱۶۱۸۸
۱۴:۲۲ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

دل پیرو درباره لیورپول

دیدارنیوز - به نقل از دیلی میرور، لیورپول توانست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در حالی که در گروه مرگ قرار داشت با شش برد راهی دور حذفی شد و فردا دوشنبه حریف این تیم در دور حذفی مشخص خواهد شد. الساندرو دل پیرو عقیده دارد این تیم مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و هیچ تیمی نمی‌تواند یارای رقابت با این تیم را در لیگ قهرمانان داشته باشد.

قرمز‌ها با شکست ۲-۱ میلان به اولین تیم انگلیسی تبدیل شدند که در هر شش بازی گروهی خود در این رقابت‌ها پیروز شدند. لیورپول در مرحله گروهی خود ۱۷ گل به ثمر رساند تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. آن‌ها فصل گذشته به یک چهارم نهایی رسیدند و در آنجا توسط رئال مادرید حذف شدند، اما دل پیرو، قهرمان جام جهانی ایتالیا فکر می‌کند که قهرمان فصل ۲۰۱۸/۱۹ تیمی است که امسال باید از آن دوری کرد.

دل پیرو گفت: لیورپول تقریبا نقطه ضعفی ندارد و به نظر من قوی‌ترین تیم در این فصل لیگ قهرمانان است و مدعی اول قهرمانی است. هیچ تیمی دوست ندارد در لیگ قهرمانان با این تیم برخورد کند. تیم‌های ایتالیایی مراقب باید باشند. لیورپول بسیار قدرتمند است و در مرحله گروهی ثابت کرد چقدر تیم قدری است. از نظر من آن‌ها مدعی جدی قهرمانی قهرمانی هستند.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا دوشنبه برگزار می‌شود و ۱۶ تیم راه یافته به دور حذفی حریفان خود را در این مرحله از رقابت‌ها خواهند شناخت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیورپول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی