تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سامانه جدید بارشی از پنجشنبه شب وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی، پنجشنبه شب را برفی و بارانی پیش بینی کرد.

کد خبر: ۱۱۶۲۳۹
۱۱:۰۸ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

سامانه جدید بارشی از پنجشنبه شب وارد کشور می‌شود

دیدارنیوز: امیر سرکرده افزود: این سامانه از پنجشنبه ازسمت غرب وارد کشور می‌شود و روز جمعه استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان شاهد بارش خواهند بود و به تدریج زبانه‌های آن به نواحی مرکزی و حاشیه‌های البرز و زاگرس هم کشیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیلی از استان‌های غربی از جمعه تا یکشنبه آینده بارش‌هایی از نوع باران و برف همراه با وزش باد خواهند داشت.

سرکرده گفت: امروز هم در نواحی شمال شرق یعنی استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و قسمت‌هایی از سواحل دریای خزر بصورت پراکنده شاهد بارش‌های خفیفی خواهند بود که این بارش‌ها فردا در استان گیلان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضع هوای کلانشهر‌های صنعتی نیز گفت: افزایش آلاینده‌های جوی را تا پنجشنبه پیش رو داریم و بنابراین تا آخر هفته روند افزایش آلودگی در شهر‌های صنعتی پرجمعیت مثل تهران، کرج، اصفهان و اراک ادامه می‌یابد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز و فردا منطقه شمال شرق کشور شاهد کاهش دمای هوا ۵ تا ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود و هوای سردی در این منطقه وجود دارد.

سرکرده افزود: در مقابل، سواحل دریای خزر و استان اردبیل شاهد افزایش دمای موقتی خواهند بود و هوای تهران نیز صاف است و دمای هوا در این شهر به ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی