تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سرویس فاضلاب

سرقت بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال 1400 در استان خوزستان

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال 1400 در استان خوزستان سرقت رفته است.

کد خبر: ۱۱۶۰۳۴
۱۵:۲۶ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰

سرقت بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال 1400 در استان خوزستان

 دیدارنیوز خوزستان:مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال 1400 در استان خوزستان سرقت رفته است.

 محمدرضا کرمی نژاد در جلسه ای با حضور سرهنگ عیدی رییس پلیس پیشگیری با اشاره به سرقت درب های منهول در خوزستان اظهار داشت: سرقت بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال جاری موجب خسارتی بیش از 15  میلیارد تومانی به شرکت آب و فاضلاب خوزستان داشته است.
 
وی افزود: نگرانی ما فقط از افتادن کودکان در شبکه فاضلاب است که این سرقت ها از یک طرف موجب نارضایتی مردم و از طرف دیگر موجب خسارت به آبفا می شود.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: وقتی در خیابان های اهواز بازدید میکنم و میبینم درب منهول سرقت رفته و به جای آن تایر یا درخت گذاشته اند موجب ناراحتی ما می شود، مردم باید بدانند ما سریعا درب منهول جدید را نصب می کنیم اما باز هم مشکلاتی برای مردم و آبفا ایجاد می شود.
 
وی سرقت درب‌های منهول فاضلاب را از مشکلات عمده در استان دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با این معضل جدی روبه رو است که تبعات فراوانی را در پی داشته است.
 
 
کرمی نژاد با اشاره به مهمترین مشکلات به وجو‌د آمده از سرقت درب منهول گفت: سرقت درب منهول می تواند هم خسارت مالی و جانی، خطر سقوط کودکان و سالمندان، ایجاد تصادف و ترافیک و آسیب به شبکه دفع فاضلاب می باشد که ما نیاز به همکاری مردم و همیاری نیروهای انتظامی را داریم.
 
وی با بیان اینکه گرفتگی فاضلاب هزینه بر و مشکل زا خواهد بود، افزود: ورود زباله و نخاله در لوله های دفع فاضلاب، منجر به گرفتگی سخت مسیر می شود.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان تصریح کرد: متاسفانه ما در استان درب منهول آهنی و چدنی را تبدیل به کامپوزیت کردیم اما باز هم شاهد سرقت این درب های منهول هستیم، چرا که این درب منهول اصلا ارزش بازیافت ندارد اما باز هم سرقت می شود.
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: در حال خریداری ۱۰ هزار درب منهول کامپوزیت هستیم که بزودی خریداری و در استان درحال اماده باش نگهداری نمایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی