تیتر امروز

پیرپسر؛ شاهکار سینمای ایران یا جوسازی رسانه‌ای؟
مناظره داغ بین دو منتقد سینما؛ آنتونیا شرکا و محمدتقی‌زاده

پیرپسر؛ شاهکار سینمای ایران یا جوسازی رسانه‌ای؟

فیلم «پیرپسر» با فروش صد میلیارد تومانی و بیش از یک میلیون مخاطب، به پدیده جنجالی این روز‌های سینمای ایران تبدیل شده است. اما آیا این موفقیت حاصل کیفیت هنری و ساختار منحصر‌به‌فرد آن است یا نتیجه...
محمدیان، مدیرمسئول دیدارنیوز: شنیده نشدن صداهای متکثر جامعه به بغض و نفرت بدل می‌شود
در نشست صمیمانه خانواده دیدار به مناسبت روز خبرنگار و هشت سالگی این رسانه مطرح شد؛

محمدیان، مدیرمسئول دیدارنیوز: شنیده نشدن صداهای متکثر جامعه به بغض و نفرت بدل می‌شود

نشست صمیمانه اهالی دیدار به مناسبت هشت ساله شدن «سایت خبری، تحلیلی دیدارنیوز» و روز خبرنگار چهارشنبه پانزدهم مردادماه برگزار شد.
زیباکلام: رضا پهلوی، جشن گرفته بود که اسرائیل، بزن!/ نظام، مواضع یک اقلیت ۲۰ درصدی را در بوق و کرنا می‌کند/ ابهری: پس از صد سال به چراغ گردسوز و بادبزن برگشتیم!/ اگر دوباره جنگ شد، چگونه مدیریت کنیم که بنزین به لیتری ۵۰ هزار تومان نرسد
بررسی کلان‌موضوعات سپهر سیاست و اجتماع در ایران با حضور دو استاد دانشگاه

زیباکلام: رضا پهلوی، جشن گرفته بود که اسرائیل، بزن!/ نظام، مواضع یک اقلیت ۲۰ درصدی را در بوق و کرنا می‌کند/ ابهری: پس از صد سال به چراغ گردسوز و بادبزن برگشتیم!/ اگر دوباره جنگ شد، چگونه مدیریت کنیم که بنزین به لیتری ۵۰ هزار تومان نرسد

شماری از کلان‌موضوعات و مسائل مهم سپهر امروز سیاست و اجتماع در ایران، بهانه‌ای شد تا به سراغ صادق زیباکلام و مجید ابهری، دو تن از اساتید دانشگاه رفته و در یکی دیگر از سلسه مناظرات دیدار، ابعاد...

شعار لوله سازی اهواز رونمایی شد / انتخابِ شعاری که توسط رضا اشرف‌پور پیشنهاد داده شد

شعار slogan شرکت لوله سازی اهواز پس از نظرسنجی از میان کارکنان این شرکت انتخاب و با حضور دکتر خنیفر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

کد خبر: ۱۱۶۰۳۱
۱۵:۰۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰

شعار لوله سازی اهواز رونمایی شد / انتخابِ شعاری که توسط رضا اشرف‌پور پیشنهاد داده شد

به گزارش دیدارنیوز خوزستان: به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، از دو ماه پیش، فراخوانِ ارسالِ پیشنهاد برای شعار اسلوگان به صورت مکاتبه با مدیران و در شبکه‌های اجتماعیِ مربوط به شرکت لوله سازی اهواز منتشر شد. 
 
درنهایت پس از بررسی از بین شعارهای دریافتی به اداره‌ی روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، شعاری که توسط آقای رضا اشرف‌پور پیشنهاد داده شده بود توسط کمیته‌ی مربوطه انتخاب شد. 
 
گفتنی است، داشتن یک شعار تبلیغاتی تأثیرگذار و به‌یادماندنی مزایای متعددی دارد. یک شعار مختصر و مفید و خوش آهنگ را می‌توان در هر تبلیغاتی به کار برد و به کمک آن، فضای هماهنگ‌تر و پخته‌تری را در کمپین‌های تبلیغاتی به وجود آورد.
 
همچنین داشتن یک شعارِ خوش آهنگ، تأثیرگذار می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر کلیه اقدامات بازاریابی کسب‌وکار بگذارد.
 

برچسب ها: شعار خوزستان
ارسال نظرات
امروز دوشنبه ۲۰ مرداد
امروز دوشنبه ۲۰ مرداد
امروز دوشنبه ۲۰ مرداد
امروز دوشنبه ۲۰ مرداد