تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

اهدا ۱۳۶ عدد بخاری به زلزله زدگان اندیکا

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از اهدا ۱۳۶ عدد بخاری توسط کارکنان بانک کشاورزی به مردم‌ شریف زلزله زده اندیکا خبر داد. 

کد خبر: ۱۱۵۸۸۷
۱۴:۱۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

اهدا ۱۳۶ عدد بخاری به زلزله زدگان اندیکا

 دیدارنیوز خوزستان:جهانپور معماریان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دیدار نیوز از اهدای ١٣۶ عدد بخاری نفتی به زلزله زدگان شهرستان اندیکا خبر داد و اظهار داشت: کارکنان بانک کشاورزی در راستای کمک به مردم شریف زلزله زده اندیکا ضمن ارسال کمک نقدی و واریز وجه به حساب مشترک ویژه خسارت دیدگان ناشی از زلزله در سطح کشور، به شکل تجمیعی اقدام به تهیه ۱۳۶عدد بخاری کردند.

 مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان بیان داشت : تاکنون تعداد ۱۳۶ عدد بخاری نفتی تهیه شده که امیدواریم با این کمک بخشی از نیاز این افراد برطرف شود و کارکنان بانک کشاورزی سهم اندکی در کمک به این عزیزان داشته باشند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: زلزله زدگان شهرستان اندیکا از تسهیلات یک میلیارد ریالی برخوردار می شوند. این تسهیلات با نرخ ۵ درصد و با مدت بازپرداخت ۲۰ساله به روستائیان شهرستان اندیکا پرداخت خواهد شد.

در ادامه جهانپور معماریان‌ افزود:این تسهیلات به صورت زنجیره ای در وجه‌ روستائیان پرداخت می شود. 

معماریان افزود: رسالت بانک کشاورزی در سطح کلان پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از بُعد بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده است، در حال حاضر برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلرله تسهیلات بلند مدت ۲۰ ساله با نرخ ۵ درصد توسط بانک کشاورزی پرداخت می شود. 

وی با اشاره به پرداخت بیمه کشاورزان ادامه داد: در این راستا غرامت تلفاتی که بر اثر زلزله برای دام ها ایجاد شده را پرداخت کردیم. 

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان درخصوص تامین مالی تسهیلات کشت ابراز داشت: بانک کشاورزی در این زمینه نیز فعالیت های موثری داشته است، بنابراين تلاش می کنیم که تسهیلات زلزله زدگان را با سرعت بیشتر پرداخت کنیم.

معماریان در رابطه با میزان وام تخصیصی به زلزله زدگان گفت: میزان این وام تحت تاثیر متراژ، شدت خسارت و ارزیابی های صورت گرفته از خسارات وارده شده تعیین می شود.

وی در خصوص بازسازی و نوسازی منازل روستایی اظهار داشت: در این راستا بانک کشاورزی تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد ریال با نرخ ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله که بصورت زنجیره ای در وجه روستاییان واریز می شود پرداخت خواهد کرد.

 

اهدا ۱۳۶ عدد بخاری به زلزله زدگان اندیکا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی