تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فرزاد آشوبی

جای نورالهی هنوز پر نشده است

فرزاد آشوبی هافبک سابق تیم پرسپولیس با انتقاد از خط هافبک تیم پرسپولیس گفت: باید بپذیریم جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان کار را خیلی سخت کرده است. فعلا هیچ بازیکنی نتوانسته است جای نوراللهی را پر کند.

کد خبر: ۱۱۵۸۸۰
۱۳:۴۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

آشوبی نورالهی

دیدارنیوز: هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه مشکل گل نزدن پرسپولیس از مهاجمان این تیم نیست، گفت: هافبک‌ها نمی‌توانند موقعیت ایجاد کنند و برای حل این مشکل نیاز به جذب بازیکن جدید است.

فرزاد آشوبی، با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ۸ هفته ابتدایی گفت: زمان زیادی از لیگ گذشته است، اما هنوز مشکلات اساسی تاکتیکی وجود دارد. تیم‌ها به بلوغ لازم نرسیده‌اند و رفتار پر فراز و نشیب آن‌ها باعث شده تا فاصله بین تیم‌ها در جدول کمتر از همیشه باشد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به دربی ۹۷ پایتخت بین استقلال و پرسپولیس افزود: قبول دارم دیدار خیلی ضعیفی را شاهد بودیم، اما فکر می‌کنم هر دو تیم آینده‌نگری هم داشتند. برای یک مربی هم بد نیست چنین نگرشی داشته باشد تا در آینده دچار مشکل نشود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان پایتخت نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس در سه بازی اخیر عملکرد بهتری نسبت به ابتدای فصل داشته است، اما باید بپذیریم جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان کار را خیلی سخت کرده است. فعلا هیچ بازیکنی نتوانسته است جای نوراللهی را پر کند و این برای تیمی با ساختار استراتژی مشخص در مالکیت توپ و انتقال پاس‌های رو به جلو برای بازیکنان خط حمله اتفاق خوبی نیست.

وی تاکید کرد: تاکتیک‌های پرسپولیس مشخص است، اما کسی که بتواند آن‌ها را در زمین اجرا کند وجود ندارد. پرسپولیس در خط حمله کم گل می‌زند، اما مشکل در مهاجمان این تیم نیست بلکه از جانب هافبک‌ها خلق موقعیت نمی‌شود.

آشوبی درباره عملکرد کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و نیمکت نشینی رضا اسدی تصریح کرد: شیوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که دو بازیساز می‌خواهد. کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و رضا اسدی خصوصیات تاکتیکی بسیار شبیه به هم دارند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت استراتژی‌های تهاجمی یحیی گل محمدی را کامل اجرا کنند. آن‌ها بسیار توانمند هستند، اما شبیه به همدیگر بازی می‌کنند.

او در پاسخ به اینکه راهکار پرسپولیس برای حل این مشکل چیست؟ گفت: بدون شک پرسپولیس باید بازیکن جذب کند.

آشوبی در پایان درباره تیم‌های مدعی قهرمانی یادآور شد: به نظرم امسال رقابت برای قهرمانی خیلی فشرده و نزدیک است. احتمال هر اتفاقی وجود دارد البته با قدرت می‌گویم در شرایط فعلی که پرسپولیس همچنان مشکل کمبود بازیکن دارد باز هم جدی‌ترین مدعی قهرمانی است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی