تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استاندار پیشین خراسان شمالی و مدیر تراکتور گزینه‌های مدیریت پرسپولیس!

سجادی وزیر ورزش و جوانان از علی شجاعی استاندار سابق خراسان شمالی و علیپور مدیرعامل پیشین نفت تهران و تراکتور جز گزینه‌های مدیریت عامل پرسپولیس هستند.

کد خبر: ۱۱۵۷۷۳
۱۱:۱۱ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

استاندار پیشین خراسان شمالی و مدیر تراکتور گزینه‌های مدیریت پرسپولیس!

دیدارنیوز - دیروز رسما خبر عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید منتشر شد تا مجید صدری حالا خود را محق‌ترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس بداند. قرارداد ۶۳۰ میلیاردی‌ای که سرخ‌ها با کارگزار جدید بستند می‌تواند مشکلات مالی این تیم را به صورت کامل رفع و رجوع کند، اما بخشی از این قرارداد وابسته به گرفتن حق پخش از صداوسیماست که بعید به نظر می‌رسد نتیجه‌بخش باشد.

با این همه صدری دیروز و به در جریان نشست خبری معرفی کارگزار باشگاه چهره یک مدیر موفق به خود گرفت و از پرداخت کامل بدهی پرسپولیس به بودیمیر و همین طور کالدرون سخن گفت. هر چند او اعلام کرد که قسط سوم مطالبات کالدرون برگشت خورده و او راه مطمئنی برای پرداخت باقی مانده طلب مربی آرژانتینی پیدا کرده است.

صدری امیدوار است بعد از این اقدامات حمید سجادی حکم مدیرعاملی او را امضا کند، اما منابع نزدیک به وزیر ورزش می‌گویند او کماکان بر این باور است که صدری باید عضو هیات‌مدیره بماند و شخص دیگری به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود و شاید به همین دلیل درست در روزی که خبر عقد قرارداد با کارگزار منتشر شد خبر رسید سجادی بعد از علی شجاعی (استاندار سابق خراسان‌شمالی) برای مدیریت پرسپولیس با محمد علیپور، هم مذاکره کرده است.

سجادی پیش از این البته به این موضوع اشاره کرده بود که صدری گزینه هیات مدیره پرسپولیس است و آن‌ها صرفا فقط سرپرست کنونی باشگاه را برای رسیدن به پست مدیرعاملی به او معرفی کرده اند. اظهار نظری که به هیچ عنوان خبر از قطعی بودن مدیرعامل صدری در باشگاه پرسپولیس نمی‌داد.

استاندار پیشین خراسان شمالی و مدیر تراکتور گزینه‌های مدیریت پرسپولیس!

علی شجاعی استاندار پیشین خراسان شمالی

گفته می‌شود گزینه اصلی وزیر ورزش؛ علیپور مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور و نفت تهران است که حضوری کوتاه مدت در تبریز داشت و در نهایت به دلیل اختلاف نظر با زنوزی از این تیم جدا شد.

او سابقه مدیریت موفقیت آمیزی در باشگاه نفت تهران هم داشت و تیم تحت مدیریت او در لیگ برتر و حتی آسیا نمایش درخشانی از خود ارائه کرده بود. در دوران حضور علیپور بازیکنان بزرگی در نفت تهران چهره شدند که می‌توان به علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عیسی آل‌کثیر و ... اشاره کرد.

استاندار پیشین خراسان شمالی و مدیر تراکتور گزینه‌های مدیریت پرسپولیس!

محمد علیپور مدیرعامل پیشین تراکتور و نفت تهران

با این حال گفته می‌شود او پیش از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار رسمی چندان علاقه‌مند نبود تا یک باشگاه بدهکار را در اختیار بگیرد، اما شرایط جدید سرخ‌ها شاید او را مجاب کند تا بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس تکیه بزند.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی