تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه وتبرید ۱۵ آذرماه با حضور مسئولین کشوری ولشکری رسما در خوزستان آغاز شد.

کد خبر: ۱۱۵۸۶۷
۱۲:۳۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه وتبرید صبح امروز۱۵ آذرماه با حضور مسئولین کشوری ولشکری رسما در خوزستان آغاز شد.

به گزارش دیدانیوز خوزستان: از روابط عمومی اداره کل آموزس فنی وحرفه ای خوزستان؛ عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان افزود:صبح دوشنبه۱۵ آذر ماه ، ۱۵شرکت کننده زیر ۲۱ سال منتخب استان‌ها در رشته تهویه وتبرید رقابت سه روزه خود را در قالب مسابقات ملی مهارت به میزبانی اهواز آغاز کردند.

سواعدی ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع وصنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی ومعرفی افراد ماهر ونخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات ملی مهارت مقدمه ای برای ورود به مسابقات جهانی مهارت است عنوان کرد: هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی که عمدتاً جوانان زیر ۲۱ سال هستند، برگزار می شود و برگزیدگان نهایی آن پس از گذراندن اردوهای آمادگی به مسابقات جهانی مهارت اعزام می شود.

سواعدی تصریح کرد: مسابقات ملی مهارت به دلیل ارتباط با رویداد جهانی که به صورت دو سال یک بار برگزار می شود به منظور ترویج مهارت آموزی و ارتقاء مهارت ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت وضعف مهارت آموزی، آشنایی کارشناسان با مسابقات جهانی مهارت و ارتباط بین مراکز آموزشی و صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید نگاه ویژه ای به این مسابقات توسط دستگاه های مختلف صورت گیرد.

سواعدی خاطرنشان کرد: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا۱۷ آذر ادامه دارد و نفرات برتر این مسابقات به مرحله بین المللی مسابقات جهانی مهارت صعود کرده و مهرماه ۱۴۰۱ به شانگ‌های چین اعزام می‌شوند.

وی گفت: با ابتکار جالب کمیته برگزار کننده مسابقات از طریق لینک ارتباطی
https://www.skyroom.online/ch/khztvto1/olympiad
روند اجرای  نوزدهمین مسابقات ملی مهارت  با ۱۷ دوربین  بصورت زنده وآنلاین قابل دریافت ومشاهده است.




ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی