تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ممانعت از حضور برخی دانشجویان در مراسم روز دانشجو

در حالی که مراسم رسمی روز دانشجو امروز با حضور حجت الاسلام رئیسی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که مطابق گزارش‌ها از حضور برخی دانشجویان در این مراسم جلوگیری شده است.

کد خبر: ۱۱۵۸۶۴
۱۲:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

روز دانشجو

دیدارنیوز: در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف که با حضور حجت الاسلام رئیسی برگزار شد، عده‌ای از دانشجویان که از قبل به مراسم دعوت نشده بودند با تجمع مقابل درب دانشگاه شریف خواهان حضور در مراسم بودند که از حضور آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

 مراسم روز دانشجو صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور آغاز شد.

در حاشیه این مراسم عده‌ای از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مقابل درب دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف حضور داشتند تا بتوانند در مراسم حضور یابند، ولی از ورود این دانشجویان به دانشگاه جلوگیری شد و با اعلام مسئولان حراست تنها دانشجویانی اجازه ورود به سالن برگزاری مراسم را داشتند که اسامی آن‌ها از قبل اعلام شده بود. این در حالیست که عده‌ای از دانشجویان غیرمدعو دانشگاه صنعتی شریف نیز اجازه ورود به سالن برگزاری مراسم روز دانشجو را نداشتند.

یکی از دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی شریف که در انتظار ورود بود، گفت: چرا ما دانشجویان در روزی که به اسم ما نامگذاری شده است اجازه صحبت نداریم. دانشجوی دکتری دانشگاه شریف چرا نباید وارد مراسم شود.

دانشجوی دیگری که شاغل به تحصیل در دانشگاه امیرکبیر بود، گفت: چند ساعت است مقابل درب دانشگاه ایستاده‌ایم، ولی به ما اجازه ورود نمی‌دهند. روز دانشجو یک روز است و ما هم یک رئیس جمهور داریم. پس چرا نباید دغدغه‌های دانشجویی خود را به رئیس جمهورمان بگوییم.

دانشجوی دیگری که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف تحصیل می‌کرد نیز به ایسنا گفت: من حاضرم حتی کارت دانشجویی خودم را در گرو حراست دانشگاه قرار دهم، ولی تنها امکان حضور در سالن را داشته باشم. جالب است که حتی ما شریفی‌ها هم اجازه ورود نداریم.

 علاوه بر دانشجویان دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر و شریف چند دانشجو از شهرستان‌ها نیز مقابل درب دانشگاه حضور داشتند و درخواست داشتند تا به سالن محل برگزاری مراسم روز دانشجو ورود پیدا کنند، اما از ورود آن‌ها ممانعت به عمل آمد. پس از اعتراض دانشجویان در خصوص عدم امکان حضور آنها، مسئولان تیم ریاست جمهوری خطاب به دانشجویان معترض، گفتند: هماهنگی ورود دانشجویان به عهده خود دانشگاه شریف و معاونت فرهنگی این دانشگاه بوده است و همه اقدامات ورود دانشجویان و فرآیند دعوت آن‌ها به عهده آن‌ها بوده و ما مسئولیتی در رابطه با دعوت دانشجویان نداشته‌ایم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی