تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

زاکانی با حکم وزیر کشور، جانشین او نیز شد

وزیر کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

کد خبر: ۱۱۵۸۲۹
۰۹:۰۳ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

زاکانی جانشین وزیر کشور شد

دیدارنیوز -  به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم احمد وحیدی خطاب به علیرضا زاکانی آمده است: به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰) قانون مدیریت بحران کشور و بند یک مصوبه جلسه مورخ ۳-۹-۱۴۰۰ ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران، نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان «جانشین رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران» منصوب می‌کنم.

در حکم وزیر کشور آمده است: شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار تهران و مشارکت مؤثر و هدفمند عمومی و تعامل جامعه، بسیج توانمندی‌های موجود، امکانات و منابع بالقوه و تسریع در تصمیم‌گیری­‌های به موقع و کارشناسی شده و با استفاده از توان نیرو‌های مجرب و کارآمد و بهره­ گیری از همه ظرفیت ها، نسبت به برنامه ­ریزی، سازماندهی و ارتقای آمادگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه را در شرایط اضطرار با تدابیر و اهتمام لازم اعمال کرده و به اینجانب گزارش کنید.

وحیدی در بخشی از حکم مذکور به زاکانی نوشت: ضمنا در نیل به اهداف کاهش خطر، پیشگیری از ریسک­‌های جدید و کاهش ریسک­‌های موجود در سطح شهر تهران از طریق اجرای تدابیر فراگیر و هماهنگ نسبت به تقویت تاب­ آوری و برگشت پذیری شهر در برابر حوادث و سوانح اهتمام ویژه معمول دارید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
از جوانان بیکار وجویای نام استفاده کنید تا مردم کیف کنند.بالای 50سال کارای سبک وبالای 60سال باید بازنشست بشن وجوانان جایگزین بشن.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی