تیتر امروز

مهدی مطهرنیا: آمریکا به دنبال رژیم چنج در ایران است/ وقتی نخبگان را زندانی می‌کنید در بزنگاه تاریخ تنها می‌شوید/ پیش از صحبت با اپوزیسیون مسایل را با نزدیکان خود حل‌وفصل کنید
دولت پزشکیان، جنگ ۱۲ روزه و آینده ایران در ویژه برنامه «میدان پاستور» با تحلیلگر ارشد مسایل بین الملل

مهدی مطهرنیا: آمریکا به دنبال رژیم چنج در ایران است/ وقتی نخبگان را زندانی می‌کنید در بزنگاه تاریخ تنها می‌شوید/ پیش از صحبت با اپوزیسیون مسایل را با نزدیکان خود حل‌وفصل کنید

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه و تحلیلگر ارشد مسایل بین الملل مهمان یکی دیگر از سری برنامه‌های میدان پاستور بود. او معتقد است: دولت خاتمی داشت با یک ادبیات درست مشکلات را حل می‌کرد، اما احمدی نژاد...
آمریکا: ترامپ آماده مذاکره با ایران/ عراقچی: هر لحظه ممکن است جنگ از سر گرفته شود/ واکنش شورای نگهبان به درخواست رفراندوم میرحسین موسوی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آمریکا: ترامپ آماده مذاکره با ایران/ عراقچی: هر لحظه ممکن است جنگ از سر گرفته شود/ واکنش شورای نگهبان به درخواست رفراندوم میرحسین موسوی

این صد و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»
در مناظره دیدار اقتصادی مطرح شد:

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»

در مناظره جدید دیدار اقتصادی، مجید شفیع‌پور، مدرس دانشگاه تهران و منتقد ورود LPG به سبد سوخت، و احمدرضا غلامی، نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاز مایع ایران به عنوان موافق و حمید یزدانیان به...

ملک ۹۰ میلیاردی در لواسان وثیقه قرارداد با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی

به منظور عقد قرارداد سازمان لیگ برای اعطای تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس، سند ملک ۹۰ میلیاردی در لواسان به عنوان وثیقه به سازمان لیگ داده شد.

کد خبر: ۱۱۵۷۷۸
۱۱:۵۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

تبلیغات محیطی

دیدارنیوز - این توافق در روز قبل از دربی و سپس صبح پس از آن با دادن تضامین لازم از سوی تیم استقلال به سرانجام رسید و گفته می‌شود کارگزار تبلیغاتی استقلال نیز در ۲۴ ساعت گذشته مبلغ ۶ میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ بابت سهم این نهاد از برگزاری مسابقات را پرداخت کرده تا در اینباره به قول خود نیز عمل کرده باشد.

این کارگزاری تبلیغات قرارداد منعقد شده با پرسپولیس را نیز شامل می‌شود و بیش از سی مسابقه خانگی در ورزشگاه آزادی (با احتساب مسابقات جام حذفی) را در برخواهد گرفت. تا به امروز هشت هفته از مسابقات لیگ پشت سر گذاشته شده و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر یک چهار بازی خانگی انجام داده‌اند که از این جمع دو بازی در سبد تبلیغاتی کارگزار استقلال قرار گرفته است.

نکته مهم در اینباره ورود وزارت ورزش به این بحث به عنوان موافق و قانع کردن فدراسیون برای همکاری با باشگاه استقلال بود و حالا باشگاه پرسپولیس نیز از این فرصت استفاده کرده و بعد از آنچه که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد، حالا به صورت تصادفی پس از عقد قرارداد با کارگزار تبلیغات محیطی دور زمین را با همکاری شرکت کارگزاری و کارگزاری که پشت ماجرای تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس است، پیش خواهد برد.

موضوع اصلی مسئله مربوط به تامین وثیقه این عملیات بود که چالش بزرگی برای طرفین ایجاد کرده بود، ولی در نهایت یک وثیقه ملکی همه را قانع کرد تا این قرارداد به امضای نهایی برسد. وثیقه‌ای که به سازمان لیگ تحویل داده شده، سند یک ویلای گران قیمت در لواسان است که نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان ارزش دارد و پشتوانه عملیات آگهی و افزایش درآمد‌های دو تیم پر طرفدار فوتبال ایران از تبلیغات محیطی لیگ برتر خواهد بود. در این طرح ورزشگاه آزادی به محل برگزاری و سازمان لیگ نیز به عنوان برگزار کننده نیز از تبلیغات محیطی و مبالغ جدید آن بهره مند می‌شوند؛ ضمن اینکه بازی‌های خارج خانه استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتر، رقابت‌هایی است که سازمان لیگ می‌تواند از آن‌ها برای درآمدزایی بیشتر استفاده کند.

صد البته با توجه به حساسیت و پیچیدگی موضوع آگهی و عملیات مالی و سفارش دهندگان و نحوه وصول پول و ... این پروژه خالی از عیب و ایراد نخواهد بود، اما اگر درآمد‌های مدنظر برای تیم‌‎ها حتی به مبلغی حدود نصف آنچه وعده داده شده، حاصل شود، می‌شود گفت موفقیت بزرگی برای مدیران باشگاهی فوتبال ایران به خصوص مصطفی آجورلو بوده است، که در این زمینه هدایت کار برعهده داشت.

برچسب ها: تبلیغات محیطی
ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد