تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
با تولید ۷۴۰ هزار تن محصول؛

رکورد جدید تولید در پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رسید

در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، پتروشیمی شهید تندگویان با تولید حدود ۷۴۰ هزار تن محصول به حدنصاب جدیدی برای تولید محصولات زنجیره استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی دست یافت.

کد خبر: ۱۱۵۷۱۳
۱۱:۵۹ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

رکورد جدید تولید در پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رسید

دیدارنیوز خوزستان:مهندس «ملک زاده» با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تولید در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات از ابتدای سال‌جاری تاکنون، گفت: از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون حدود ۷۴۰ هزار تن محصول در پتروشیمی شهید تندگویان تولید شده که یک رکورد جدید در این شرکت پتروشیمی به شمار می‌رود.

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان یکی از مهمترین دلایل ثبت رکورد‌های جدید تولید در این شرکت پتروشیمی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها را شناسایی و رفع موانع و گلوگاه‌های تولید عنوان کرد و افزود: بازسازی قطعات کمپرسوراصلی کارخانه شیمیایی دوم، به‌روز رسانی سیستم کنترل کارخانه PET یک بدون توقف واحد‌های تولیدی، به روز رسانی سیستم حفاظت کاتدی کارخانه PET دو و نصب کاتر سوم پلی اف از مهمترین اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

وی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ثبت رکورد‌های جدید تولید پتروشیمی شهید تندگویان در شرایط تحریم غیرقانونی را تولید پایدار و مستمر اسید ترفتالیک خالص عنوان کرد و یادآور شد: دستیابی به رکورد تولید مستمر حدود ۱۰۰ هزارتن اسید ترفتالیک خالص در فاز ۲ مجتمع از ابتدا‌ی سال جاری تاکنون نقش غیرقابل انکاری در ثبت رکورد‌های تولیدی داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با یک برنامه ریزی اصولی به دنبال ارتقاء رکورد‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان سال جاری هستیم، بیان کرد: همزمان با نگاه به ثبت رکورد‌های تولیدی، اجرای پروژه زیست محیطی هم در دستور کار قرار داشته به طوری که در حال اجرای ۲۱ پروژه محیط زیستی در مراحل مطالعه، برگزاری مناقصات و عملیات اجرایی است.

گفتنی است، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی