تیتر امروز

شادی برای «یلدا» با جیب خالی/ از شاهنامه خوانی و فال حافظ تا قصه حسین کرد شبستری
روایت دیدار از قدیمی‌ترین جشن ایران زمین در این روزها

شادی برای «یلدا» با جیب خالی/ از شاهنامه خوانی و فال حافظ تا قصه حسین کرد شبستری

هر سال وقتی آذر خانم (آذرماه) می‌خواهد رخت خود را جمع کند و برود یک اتفاقی می افتد که برای ایرانیان مقد است آن هم اجرای آیین شب چله یا همان یلداست اما این روزها همه می‌گویند چه یلدایی وقتی جیب...
اشرف بروجردی: قوانین حمایت از زنان روی کاغذ ماند/بدون حضور زنان توسعه‌ای در کشور اتفاق نمی‌افتد/ چرا در احزاب سیاسی زنان حضور کمتری دارند
بازخوانی یک گفت و گو

اشرف بروجردی: قوانین حمایت از زنان روی کاغذ ماند/بدون حضور زنان توسعه‌ای در کشور اتفاق نمی‌افتد/ چرا در احزاب سیاسی زنان حضور کمتری دارند

هشتم خرداد ۱۴۰۲ دیدارنیوز میزبان اشرف بروجردی اولین معاون زن دولت خاتمی بود. درگذشت او بهانه‌ای شد تا گفت‌وگوی پیشین را با ملاحظه اینکه حرف‌های او همچنان محل تامل است باز نشر کنیم.
محمود فتوحی: ایران امروز را، رسانه‌های داخلی و خارجی می‌سازند/ از دوره صفویه به بعد، وطن معنای ملک را پیدا کرد/ در ادبیات معاصر، مفهوم ایران تا حدودی ریزش پیدا کرد
گفت و گوی دیدار در برنامه «گپی نو» با پژوهشگر نام آشنای ادبیات فارسی:

محمود فتوحی: ایران امروز را، رسانه‌های داخلی و خارجی می‌سازند/ از دوره صفویه به بعد، وطن معنای ملک را پیدا کرد/ در ادبیات معاصر، مفهوم ایران تا حدودی ریزش پیدا کرد

در هفتمین برنامه از گپی‌نو، با محمود فتوحی، استاد و پژوهشگر نام‌آشنای ادبیات فارسی به گفت‌و‌گو پرداختیم و با او پیرامون مفهوم ایران در شعر فارسی خصوصا قصاید مدحی سخن گفتیم.

واگذاری تبلیغات محیطی؛ فقط برای استقلال و پرسپولیس؟

سازمان لیگ در آستانه دربی تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.

کد خبر: ۱۱۵۶۹۷
۱۰:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

تبلیغات محیطی

دیدارنیوز - البته دردربی استقلال میزبان و مجری تبلیغات محیطی این باشگاه بود، اما پرسپولیس از بازی بعدی در استادیوم آزادی می‌تواند مجری تبلیغات در این استادیوم باشد. تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به شرط ارایه تضامین مالی و هم چنین واریز سهم سازمان لیگ به این دو باشگاه و البته با تایید وزیر ورزش و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال واگذار شد.

سوال مهم این جاست آیا دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم می‌توانند تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی را برعهده بگیرند؟ این به شرطی خواهد بود که دیگر تیم‌های لیگ برتر کسب درآمد در بازی‌های مورد نظر را تامین و سهم سازمان لیگ را واریز کنند. هم اکنون سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی ۳۰ درصد است و این سازمان در ابتدای فصل قراردادی را به صورت پیمانکاری منعقد کرده است. اگر میزان کسب در آمد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر از قراردادی که سازمان لیگ با پیمانکار منعقد کرده کمتر باشد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بالاجبار باید روی قرارداد سازمان لیگ پیش بروند و درآمد حاصله از تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ به دست بیاورند.

علاوه بر تیم‌های استقلال و پرسپولیس تیم تراکتور هم خواهان دریافت مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ شده است و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده این باشگاه هم مجری تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی دراستادیوم یادگار امام خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد این باشگاه می‌بایست به سازمان لیگ تضامین مالی ارایه داده و سهم سازمان لیگ از اجرای آن را پیش از هر مسابقه به حساب سازمان لیگ واریز کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تبلیغات محیطی
ارسال نظرات
امروز دوشنبه ۰۱ دی
امروز دوشنبه ۰۱ دی
امروز دوشنبه ۰۱ دی
امروز دوشنبه ۰۱ دی