تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

در آستانه آغاز شهرآورد ۹۷؛ تماشاگران به ورزشگاه آزادی آمدند

عده‌ای از هواداران ۲ تیم استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر است به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

کد خبر: ۱۱۵۶۶۸
۱۴:۱۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

ددربی 97

دیدارنیوز - نود و هفتمین شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود.

با وجود اینکه بازی قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اما بیرون از استادیوم شاهد حضور تعدادی از هواداران ۲ تیم هستیم و نکته جالب‌تر این است که برخی در حال فروش پرچم و شیپور هم هستند.

همچنان درگیری بین مسوولان سازمان لیگ و باشگاه استقلال بر سر تبلیغات محیطی وجود دارد. کادر اجرایی باشگاه استقلال در حال نصب بنر‌های تبلیغاتی هستند و باید دید به هنگام پخش تلویزیونی چه چیزی قابل رویت خواهد بود.

مسوولان برگزاری بازی در تدارک این هستنند تا شرایط برای برگزاری شهرآورد آماده و مهیا باشد. چمن‌های ورزشگاه کوتاه شده‌اند و کانون هواداران ۲ تیم نیز بنر‌های هواداری و تبلیغاتی خود را روی صندلی‌ها و سکو‌های ورزشگاه آزادی پهن کرده‌اند.

در حال حاضر پرسپولیس با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد و استقلال با ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: دربی 97
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی