تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سردبیر فرانس‌فوتبال: رای من لواندوفسکی بود

سردبیر مجله فرانس‌فوتبال گفت که خودش در رای‌گیری برای برنده توپ طلا، به «روبرت لواندوفسکی» رای داده است.

کد خبر: ۱۱۵۴۹۴
۱۲:۰۷ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

توپ طلای 2021

دیدارنیوز - توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ به «لیونل مسی» اهدا شد. این اتفاق موجی از انتقادات را از سوی بسیاری از اهالی فوتبال به راه انداخته است. بسیاری معتقدند که روبرت لواندوفسکی در این سال شایستگی بیشتری برای تصاحب این جایزه داشت.

وقتی مسی توپ طلا را برد، خطاب به لواندوفسکی گفت: «تو مستحق توپ طلای خودت هستی. همه می‌دانند که پارسال تو برنده بزرگ این جایزه بودی.»

فرانس‌فوتبال جایزه توپ طلا را بر اساس رای‌گیری از ۲۰۰ روزنامه‌نگار از سراسر جهان اهدا می‌کند. اما این نشریه در سال ۲۰۲۰ به دلیل اینکه همه‌گیری ویروس کرونا، برگزاری مسابقات ورزشی را با چالش روبرو کرده بود، جایزه توپ طلا را اهدا نکرد.

«پاسکال فره» سردبیر این نشریه درباره این احتمال که توپ طلای سال گذشته به لواندوفسکی اهدا شود، گفت: حرف‌های مسی هوشمندانه و زیبا بود. مجبور نیستیم خیلی سریع تصمیم بگیریم. می‌توانیم به این موضوع فکر کنیم و البته به تاریخچه توپ طلا که بر اساس رأی‌دادن است، احترام بگذاریم. نمی‌توانیم مطمئن باشیم که لواندوفسکی برنده توپ طلای پارسال می‌شد یا نه، چون رأیی وجود نداشت. اما صادقانه لواندوفسکی شانس زیادی برای برنده‌شدن در سال ۲۰۲۰ داشت.

وی رای خود در انتخاب برنده توپ طلا را هم آشکار کرد: من مسی را در آرای خودم در اولویت قرار ندادم. من ابتدا لواندوفسکی را انتخاب کردم، اما فکر می‌کنم مسی نیز شایسته کسب توپ طلا بود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: توپ طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی