تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان انجام شد؛

تشکیل کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران

به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران تشکیل شد.

کد خبر: ۱۱۵۳۴۸
۱۹:۴۵ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

تشکیل کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران

 

دیدارنیوز خوزستان:محمود اکابر نایب رییس کمیته عالی تحول در امور پیمانکاران در گفت گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته، عارضه یابی، تعیین و انجام اقدام‌های اصلاحی متناسب با قوانین و مقررات در زمینه‌ی یکپارچگی فرآیندها و فعالیت‌های مدیریت امور پیمانکاران در تعامل با سیستم‌های نظارتی چند لایه در شرکت فولاد خوزستان است.
 

وی افزود: کمیته یادشده به ریاست ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی تشکیل و مدیران ذینفع در حوزه‌های: منابع انسانی و امور اجتماعی، کمیسیون معاملات، بهره‌برداری، بازرسی و نظارت، حقوقی، مالی، خرید خدمات و قراردادها، HSE و پروژه‌ها اعضای اصلی این کمیته می‌باشند. 

 

اکابر در ادامه بیان داشت: این کمیته در هفته جاری آغاز به‌ کار نموده و برنامه‌ خود را برای بهبود فرآیندها و فعالیت‌ها اعلام می‌نماید.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تصمیم‌‌ سازی‌های این کمیته، برای تصویب به کمیته عالی منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان به‌ منظور برنامه‌ریزی و جاری‌سازی ارجاع خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی