تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

۲ پروژه در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه به بهره‌برداری رسید

یک واحد آموزشی و یک مسجد از طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه اهواز با حضور مدیرعامل شرکت به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۱۱۵۲۹۵
۱۱:۳۹ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

۲ پروژه در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه به بهره‌برداری رسیددیدارنیوز خوزستان:احداث مسجد اهل بیت(ع) روستای شاخ کوپال و مدرسه دو کلاسه شهید دیانت روستای چای ورشام بخش غیزانیه، دو پروژه اجرا شده به همت پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یکشنبه ۷ آذر به بهره برداری رسیدند.

در این آیین که باحضور مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز صنعت نفت جنوب،  مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب، مشاور مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی، بخشدار غیزانیه و تنی چند از مسئولان استانی و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد،

 

مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک مجدد هفته بسیج و تقدیر از تلاش های بسیجیان شرکت در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: خوشبختانه توفیق حاصل شده است که توانسته ایم به مسئولیت اجتماعی سازمان در قبال مردم شریف و همجواران تاسیسات عملیاتی شرکت عمل کرده و بخشی از نیازهای این عزیزان را مرتفع سازیم، چراکه صنعت نفت در میان همین مردم فعالیت می کند و باید در حد توان و تا جایی قانون اجازه می دهد، خدمات عمرانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مناسب را به این مناطق ارائه دهد.

مهندس حمید کاویان با بیان اینکه طی سالهای گذشته و پیش از این دو پروژه، ۱۵ مدرسه و ۱۹ مسجد را احداث یا بهسازی کرده ایم، افزود: به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت، از سال گذشته تاکنون، زمین چمن مصنوعی رامشیر را تامین و ۴هزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی علاوه بر ۴ هزار بسته معیشتی را بین دانش آموزان و خانوارهای کم برخوردار همجوار تاسیسات توزیع کردیم.

وی ضمن تاکید بر تداوم روند خدمت رسانی، به هزینه پروژه های افتتاح شده اشاره کرد و یادآور شد: برای احداث مسجد اهل بیت و مدرسه شهید دیانت به ترتیب ۵۰۰ و ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را دور اندیشی امام (ره) توصیف کرد و گفت: بسیج در زمان جنگ یک نیروی امنیتی و دفاعی است اما در زمان فتنه، حوادث غیر مترقبه و در بخش سازندگی و محرومیت زدایی همواره سینه سپر کرده و در میدان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال دارد.
سرهنگ عباس ممبینی از همکاری و حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه محرومیت زدایی تقدیر و تلاش های یکایک بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه مباهات دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی