تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رابرت مالی: اگر ایران سوءاستفاده کند فشار می‌آوریم

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران می‌گوید اگر این رویکرد ایران است که سعی کند از مذاکرات به عنوان پوششی برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند و همانطور که می‌گویم، در مذاکرات تعلل کند، ما مجبور خواهیم شد به شیوه‌ای پاسخ دهیم که در اولویت یا ترجیح ما نیست

کد خبر: ۱۱۵۲۰۳
۰۹:۴۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

رابرت مالی: اگر ایران سوءاستفاده کند فشار می‌آوریم

دیدارنیوز - راب (رابرت) مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در آستانه مذاکرات ۲۹ نوامبر (هشتم آذرماه) باز هم از بکارگیری رویکرد شکست خورده اعمال فشار سخن به میان آورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با شبکه انگلیسی بی بی سی، ایران را به اعمال فشار بیشتر تهدید کرد و مدعی شد اگر ایران مذاکراتی را که قرار است روز دوشنبه در وین از سر گرفته شود، به عنوان بهانه‌ای برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند، آمریکا و شرکایش احتمالا بر ایران فشار خواهند آورد.

مالی مدعی شد که اگر ایران فکر می‌کند می‌تواند از این زمان برای ایجاد اهرم‌های بیشتر استفاده کند و سپس خواهان یک چیز بهتر شود، این اقدام کارساز نخواهد بود. ما و شرکایمان این کار را انجام نخواهیم داد.

وی مدعی شد که اگر این رویکرد ایران است که سعی کند از مذاکرات به عنوان پوششی برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند و همانطور که می‌گویم، در مذاکرات تعلل کند، ما مجبور خواهیم شد به شیوه‌ای پاسخ دهیم که در اولویت یا ترجیح ما نیست. هیچکس نباید تعجب کند که در آن مقطع فشار بر ایران افزایش یابد.

مالی در ادامه افزود که ما امیدواریم به آنجا نرسیم، اما اگر به آن نقطه برسیم، فشار باید افزایش یابد تا به ایران این پیام منتقل شود که گزینه‌ای که انتخاب می‌کند، اشتباه است. اینکه یک مسیر متفاوت برای ایران وجود دارد، اما این مسیر به صورت نامحدود باز نیست، زیرا برنامه هسته‌ای ایران ماهیت توافق مورد مذاکره را به خطر می‌اندازد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: رابرت مالی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
سوء استفاده نیست ،احقاق حق است،ودرضمن خسارات وارده ی چندساله راهم بایدبدهیدونکته ی آخر،ما ازحق انتقام حاج قاسم خودمنصرف نشده ایم@!!@.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی