تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

جمعه سیاه برای پرسپولیسی‌ها

مدیران استقلال موفق شدند 25 درصد پول بازیکنان استقلال را در روز جمعه پرداخت کنند و حالا بازیکنان پرسپولیس از این موضوع ناراحت هستند که چرا وعده‌ای که قرار بود قبل از دیدار با نفت آبادان عملی شود هنوز عملی نشده است.

کد خبر: ۱۱۵۱۳۳
۰۹:۴۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

جمعه سیاه برای پرسپولیسی‌ها

دیدارنیوز - باد به گوش بازیکنان پرسپولیس رساند که باشگاه رقیب ۲۵ درصد از قرارداد فصل جاری بازیکنان را به حساب آنان واریز کرده است! همین خبر کافی بود تا روز تعطیل پرسپولیسی خراب شود!

شاگردان یحیی گل محمدی که بابت فصل جاری رقم ناچیزی دریافت کرده اند دلخوش بودند باشگاه آخر هفته گذشته ۱۵ درصد از رقم قرارداد آن‌ها را واریز کند، اما چنین نشد. در ادامه مدیران باشگاه پرسپولیس وعده دادند این ۱۵ درصد تا قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان به بازیکنان این تیم پرداخت شود که...

حالا شنیدن خبر واریزی ۲۵ درصدی باشگاه استقلال باعث شد بازیکنان پرسپولیس به هم ریخته و ضمن تماس با دوستان آبی پوش خود دنبال صحت و سقم خبر بروند! در شرایط کنونی اداره باشگاه پرسپولیس آن هم بدون اسپانسر خیلی سخت و دشوار است. مجید صدری سرپرست موقت باشگاه است که اسپانسر‌ها حاضر به عقد قرارداد با او نمی‌شوند و بدون اسپانسر هم پولی در بساط نیست!

باید منتظر ماند و دید واکنش بعدی بازیکنان و خاصه یحیی گل محمدی در این خصوص چه خواهد بود؟

البته صدری قول داده است پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان ۱۵ درصد از قرارداد پرسپولیسی‌ها را پرداخت کند!

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی