تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

بازدید مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان از مرکز گذری/ سرپناه زنانه

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، نماینده مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نماینده دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، نماینده مجمع خیرین سلامت استان، نماینده موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) و موسسه خیریه جواد الائمه(ع) اهواز و معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان از مرکز گذری/ سرپناه زنانه تندیس هنر واقع در شهرستان اهواز بازدید کردند.

کد خبر: ۱۱۴۹۳۱
۱۴:۴۵ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

بازدید مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان از مرکز گذری/ سرپناه زنانه

 دیدارنیوز خوزستان:معاون  امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان خوزستان در این بازدید گفت: هدف اولیه ی تاسیس مراکز گذری/سرپناه، کاهش عواقب بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی متعاقب مصرف روانگردان قانونی و غیرقانونی است که الزما با کاهش مصرف مواد همراه نیست و فرد مصرف کننده، خانواده و اجتماع از کاهش آسیب بهره مند می شوند.
        
  علی حسن زاده درباره ی خدمات کاهش آسیب ارائه شده در این مراکز اظهار داشت: بسته ها ی کاهش آسیب شامل 
آموزش و اطلاع رسانی، توزیع سرنگ و سوزن، خدمات شبه درمانی با مواد شبه اپیوئیدی، خدمات تشخیص HIV و توجه به انجام تست، ارائه درمان ARV به مبتلایان HIV، برنامه ترغیب و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، الکل و... ، تشخیص، مراقبت و درمان بیماری های مقاربتی، بیماری سل و تشخیص،  مراقبت، درمان و واکسیناسیون هپاتیت از جمله این خدمات است.

وی با بیان اینکه کلیه خدمات مرکز گذری/سرپناه صددرصد رایگان است ادامه داد: علاوه بر خدمات کاهش آسیب، سه وعده غذای گرم، خدمات مددکاری و روانشناسی رفتاری، توزیع لباس در فصول زمستان و تابستان و نیازسنجی و مهارت آموزی به منظور اشتغال مددجو اشتغال و... در این مراکز ارائه می شود.

حسن زاده با اشاره به کاهش سن مصرف مواد مخدر در زنان افزود: با توجه به مشکلات ویژه زنان با اختلال مصرف مواد مخدر، 2 مرکز گذری/ سرپناه در شهرستان های اهواز و اندیمشک با ظرفیت هر مرکز 30 نفر، 1 مرکز اجتماع درمان مدار ویژه بانوان در اهواز،  2 تیم سیار مستقل ویژه زنان در اهواز و 2 موبایل ون تحت نظارت بهزیستی خوزستان درشهرستان اهواز  حال فعالیت و به معتادان سخت در دسترس در پاتوق های شناسایی شده خدمات کاهش آسیب ارائه می دهند

وی در پایان گفت: ارائه خدمات کاهش آسیب اجتماعی یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی واقتصادی است که نیازمند یاری کلیه دستگاههای متولی و خیرین عزیز می باشد.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مسولین اداره کل بهزیستی استان، از تلاش های مرکز گذری/سرپناه زنانه در راستای نجات فرهنگ و خانواده تقدیر و قدر دانی به عمل آوردند و بر تجهیز و تداوم فعالیت مرکز فوق وهم چنین لزوم همکاری سایر دستگاه های دولتی و خیرین در این امر تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی