تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نتانیاهو: عملکرد سران فعلی اسرائیل در مقابل ایران قاطعانه نبود

نخست‌وزیر سابق اسرائیل از رویکرد سران فعلی این رژیم در قبال ایران به شدت انتقاد کرده و گفت که این رویکردها به اندازه کافی قاطعانه نبوده است.

کد خبر: ۱۱۴۸۹۷
۱۰:۳۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

نتانیاهو: عملکرد سران فعلی اسرائیل در مقابل ایران قاطعانه نبود

دیدارنیوز - به نقل از تایمز آو اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق اسرائیل از رویکرد سران فعلی این رژیم در قبال ایران به شدت انتقاد کرده و گفت که این رویکرد‌ها به اندازه کافی قاطعانه نبوده است.

وی همچنین سیاست‌های دولت «نفتالی بنت» نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی در قبال حماس را نیز به چالش کشید.

نتانیاهو اخیرا نیز با انتقاد از بی‌کنشی دولت بنت در قبال تلاش‌های آمریکا برای بازگشت به برجام گفته بود: «وقتی نخست‌وزیر بودم، به آمریکایی‌ها گفتم که هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از انعقاد توافق با ایران انجام می‌دهم. به دلیل تلاش‌های ما، ایالات متحده از برجام خارج شد و با اقدام‌های ما، توانستیم مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شویم!»

وی افزود: «ایران نقاط ضعف شما را می‌داند... توافق هسته‌ای به ایران صد‌ها بمب می‌دهد که این بمب‌ها ما را هدف حملات خود قرار می‌دهد، ولی دولت ما چه می‌کند؟ بنت تنها سکوت می‌کند و مراقب است که برخلاف تعهد خود نسبت به آمریکا مبنی بر عدم اقدام علیه بازگشت ایران به توافق اقدامی انجام ندهد».

منبع: ایلنا
برچسب ها: نتانیاهو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی