تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

درودگر: کارگزاران استقلال با اسکناس ۷ تومانی نیایند!

صادق درودگر می‌گوید اگر کسی در فوتبال بزای تبلیغات محیطی باشگاه‌ها برنامه داشته باشد اولین حامی ما هستیم به شرطی که کارگزاران اسکناس ۷ تومانی چاپ نکنند و واقعی باشد.

کد خبر: ۱۱۴۸۸۴
۰۸:۵۶ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

دودگر: کارگزاران استقلال با اسکناس 7 تومانی نیایند!

دیدارنیوز - صادق درودگر عضو اقتصادی سازمان لیگ با موضع گیری درباره اقدامات اخیر استقلال اظهار داشت: اولا به برند تبلیغات محیطی آسیب خورده و دوما نگذاشتند تبلیغاتی که برای سایر باشگاه‌ها بوده و سازمان لیگ قرارداد بسته اجرا شود. خود آقای سردار آجورلو هم در صحنه بودند و دوستان توسعه و نگهداری هم بودند، اول تبلیغات‌چی‌های ما را راه ندادند و بعد تبلیغات خودشان را گذاشتند.

وی تاکید کرد: در همه جلسات گفته‌ایم و امضا کرده‌ایم که اگر باشگاه استقلال ضمانت نامه بیاورد، ما هم تبلیغ هایمان را می‌دهیم که به آن‌ها کمک شود و بخشی از این درآمد‌ها را حاصل کرده باشند. عدد و شرایط امروز جامعه ما باتوجه به اینکه می‌بینید تمام بیلبورد‌های کشور تبلیغات فرهنگی است، شرایط تبلیغات محیطی مطلوب نیست، اما ما درآمدهایمان برای امسال از طریق تبلیغات محیطی بالای ۲۰۰ میلیارد است. حضرت علی (ع) گفت که فاصله حقیقت و دروغ، گوش کردن و دیدن است. من برای استقلال و هوادارنش احترام قائلم، اما شرکت‌هایی که می‌آیند دروغ می‌گویند. در حضور معاونت ورزش و جوانان دکتر علینژاد آقای صدری به کارگزاری که حضور داشت گفت که من ۱۵۰ میلیارد می‌دهم و شما برای پرسپولیس را هم بگیرید که گفتند نه، فروش پیراهن و... هم وجود دارد. در قرارداد گفته‌اند حق پخش، درآمدی برای حق پخش مسجل نیست که بیشتر از ۲۰۰ میلیارد بگیرند. ما ۱۸۰ میلیارد تومان برای مزایده تبلیغات محیطی گذاشتیم و کسی نیامد. اگر کسی واقعا می‌خواست بیاید، برای کل لیگ می‌آمد. سال گذشته هم ۱۳۰ میلیارد تومان بود (کل قرارداد).

درودگر با کنایه به کارگزار استقلال گفت: آقای فتح الله زاده آمد کمپ مرحوم ناصر حجازی را درست کرد، آیا آن‌ها آمدند با هواداران این زمین‌ها را غصب کردند؟ خیر؛ رفتند از طریق اداری این را گرفتند. الان هم ما چیزی به نام هیئت رئیسه سازمان لیگ و بعد هیئت رئیسه فدرسیون داریم. دوستان استقلال اگر چیزی دارند بیایند این را در هیئت رئیسه ما مطرح کنند و بعد اگر در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح شود و اگر تصویب شود ما اجرا میکنیم. اگر دوستان پیشنهادی دارند بیایند مطرح کنند و ما استقبال می‌کنیم. اگر کسی در فوتبال بزای تبلیغات محیطی باشگاه‌ها برنامه داشته باشد اولین حامی ما هستیم به شرطی که کارگزاران اسکناس ۷ تومانی چاپ نکنند و واقعی باشد.

صادق درودگر گفت: تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها است و بخشی از آن هم برای فدراسیون فوتبال است و مشاع است. ما هرچه به پرسپولیس گفتیم برای استقلال گفتیم.

وی افزود: این طرح ناپخته است و مثلا فرض کنید گفتند باشگاه‌های دیگر تبلیغات محیطی داشته باشند ۲ میلیارد می‌دهیم. آیا تراکورسازی و سپاهان و نساجی با باشگاه‌هایی که طرفدار ندارند یکی هستند؟ ما به باشگاه‌ها تضمین دادیم که کارهایشان را انجام بدهیم و باید ضمانت وجود داشته باشد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: صادق درودگر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی