تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

طارمی مقابل صلاح در جهنم آنفیلد

باشگاه پورتو پوستر بازی حساس این هفته مقابل لیورپول را با تصویری از مهدی طارمی در کنار ستاره لیورپول منتشر کرد.

کد خبر: ۱۱۴۸۵۴
۱۴:۴۸ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

طارمی مقابل صلاح در جهنم آنفیلد

دیدارنیوز - تیم پورتو چهارشنبه این هفته دیدار حساسی را مقابل لیورپول در شب پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. این تیم در حال حاضر با ۵ امتیاز در رده دوم گروه B حضور دارد و فاصله یک امتیازی با میلانِ رده سومی باعث شده تا هر لغزشی، کار صعودش را سخت کند.

دیدار رفت دو تیم در با شکست سنگین پورتو همراه بود؛ این تیم در شبی که طارمی تک گلش را به ثمر رساند، با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شاگردان کلوپ شد.

حال در شرایطی که دو تیم در لیگ‌های کشورشان نتایج خوبی کسب کرده اند و پورتو صدرنشین و لیورپول سوم است، بازی برگشت شان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و شاگردان کنسیسائو به دنبال اعاده حیثیت و جبران نتیجه بازی رفت هستند.

رسانه رسمی باشگاه پورتو امروز با انتشار یک پوستر به استقبال بازی چهارشنبه رفت؛ پوستری که عکس بزرگ مهدی طارمی، ستاره ایرانی پرتغالی‌ها در کنار محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، روی آن خودنمایی می‌کند. طارمی که در این فصل مثل سال اول حضورش، درخشان ظاهر شده، قطعا امید اول گلزنی پورتو مقابل لیورپول خواهد بود و آبی‌های پرتغال از همین حالا حساب ویژه‌ای روی او باز کرده اند.

 

طارمی مقابل صلاح در جهنم آنفیلد

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی