تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

هشدار بایرن مونیخ؛ واکسن نزنید مجازات شدید خواهید شد

باشگاه بایرن مونیخ قوانین سفت و سختی برای بازیکنان واکسینه نشده خود در نظر گرفته است.

کد خبر: ۱۱۴۷۵۷
۱۳:۳۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

هشدار بایرن مونیخ؛ واکسن نزنید مجازات شدید خواهید شد

دیدارنیوز - پنج بازیکن واکسینه نشده بایرن جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ و میکائل کویزانس هستند. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد به این پنج بازیکن دستور داده شد که روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح راهی کمپ باشگاه شده و در جلسه مدیران بایرن مونیخ شرکت کنند.

با بدتر شدن اوضاع و شدت یافتن قوانین قرنطینه، روسا می‌خواستند با بازیکنان صحبت کرده و آن‌ها را از قوانین جدید آگاه کنند. به این بازیکنان اعلام شده که در طول دوران قرنطینه دستمزدی دریافت نخواهند کرد و از آن‌ها خواسته شده نه تنها به فکر خود، بلکه به فکر باشگاه نیز باشند.

روسای بایرن مونیخ تاکید کردند که این حق بازیکنان است که واکسینه نشوند، اما در این شرایط باشگاه نیز حق دارد که در صورت رفتن بازیکنان به قرنطینه، از پرداخت حقوق خودداری کند.

به عنوان مثال جاشوا کیمیچ با دریافت دستمزد سالانه ۲۰ میلیون یورویی با احتساب پاداش، در صورت حضور دو هفته‌ای در قرنطینه به معنای ۳۸۴ هزار یورو در هفته و ۷۶۸ هزار یورو در دو هفته ضرر می‌کند. همچنین سخت گیری‌های بیشتر در آینده نیز منتفی به نظر نمی‌رسد و ممکن است بازیکنان واکسینه نشده در طول تمرین از هم تیمی‌های خود جدا شوند.

جالب اینجاست بازیکنان از قوانین جدید مدیران بایرن مونیخ به شدت شگفت زده شدند. آن‌ها تصور می‌کردند که روسای باشگاه فقط قصد دارند آن‌ها را متقاعد کنند که واکسن بزنند، اما بحث دستمزد و صحبت از احتمال جدا تمرین کردن آن‌ها را غافلگیر کرد. نکته غیرمنتظره دیگر این بود که اقدامات انجام شده توسط باشگاه با تایید بقیه اعضای تیم مواجه شد و این یعنی باقی بازیکنان نیز خواهان واکسن زدن این پنج نفر هستند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی