تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر دفاع آمریکا: اگر ایران به تعاملات مایل نباشد تمام گزینه‌ها در دسترس است

لوید استین وزیر دفاع آمریکا می‌گویدایالات متحده همچنان متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و اگر ایران مایل به تعامل جدی نباشد تمام گزینه‌های لازم را برای حفظ امنیت ایالات متحده در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر: ۱۱۴۶۶۲
۱۲:۰۹ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

وزیر دفاع آمریکا: اگر ایران به تعاملات مایل نباشد تمام گزینه‌ها در دسترس است

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در اجلاس امنیتی منامه علیه برنامه هسته‌ای ایرانی به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: تعهد ما به امنیت خاورمیانه قوی و قطعی است. ایالات متحده همچنان متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و ما کماکان متعهد به یک راه‌حل دیپلماتیک در موضوع هسته‌ای (ایران) هستیم.

آستین در ادامه مدعی شد:، اما اگر ایران مایل به تعامل جدی نباشد، در آن صورت تمام گزینه‌های لازم را برای حفظ امنیت ایالات متحده در نظر خواهیم گرفت.

این مقام ارشد آمریکایی همچنین گفت که کشورش با حسن نیت به مذاکرات غیرمستقیم با ایران برای احیای توافق هسته‌ای ٢٠١٥ باز خواهد گشت.

وی مدعی شد: اما اقدامات ایران در ماه‌های اخیر، به ویژه باتوجه به گسترش ظرفیت‌های هسته‌ای این کشور، دلگرم کننده نبوده است.

لوید آستین در ادامه مدعی شد: ایران همه ما را با چالش‌های امنیتی جدی مواجه می‌کند، چالش‌هایی که فراتر از برنامه هسته‌ای این کشور است. ایران به تنش‌ها در این منطقه و فراتر از آن دامن می‌زند و صلح و ثبات را برای همه ما تضعیف می‌کند.

وزیر دفاع آمریکا خطاب به حاضران در این نشست گفت که برای مقابله با تهدیدات منطقه ای، آمریکا و سایر کشور‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی