تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در قم دفن شد

 آیین تشییع و تدفین پیکر آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه با حضور جمعی از روحانیان و قشرهای مختلف مردم در قم برگزار و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

کد خبر: ۱۱۴۶۱۳
۱۳:۴۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در قم دفن شد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر این عالم این ربانی پس از انتقال به مسجد امام حسن عسکری (ع) و قرائت آیه‌های چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت، با حضور اعضای خبرگان رهبری، جامعه مدرسین، مسئولان استانی، استادان حوزه و دانشگاه، طلبه‌ها و مردم مومن و انقلابی استان به سمت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت تشییع و پس از اقامه نماز  توسط آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید و طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه (س) در مسجد بالاسر حرم کریمه اهل بیت آرام گرفت.

آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جامعه روحانیت مبارز بود که بیست‌وششم آبان‌ماه جاری به علت سکته قلبی در ۸۴ سالگی به دیدار حق شتافت.

وی نماینده ادوار اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری و چهار دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بود و امامت جمعه تبریز و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز در سوابق خود داشت.

آیین بزرگداشت نخستین شب ارتحال این فقیه مجاهد، امشب از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب،‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجلس خبرگان رهبری، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی