تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

شهید لندی الگوی بشردوستی برای نسل جوان

کد خبر: ۱۱۴۵۸۰
۱۸:۱۸ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰

شهید لندی الگوی بشردوستی برای نسل جوان

دیدارنیوز خوزستان:علی خدادادی در آیین نخستین شعرواره ملی بشردوستی که به میزبانی جمعیت هلال احمر استان خوزستان و در سالن اجتماعات شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد با یاد از شهدا، گفت:۲۳ شهید دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی به حق عالمانی بودند که به اوج ایمان رسیدند و می توانند به عنوان الگوی ازخودگذشتگی و ایثار به جامعه معرفی شوند. شهید علی لندی نیز در دنیای امروزی توانست با آن اقدام شجاعانه خود، یاد شهدای نوجوان را زنده کند و روشنگر این مسیر مقدس باشد.

 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به فعالیت های فرهنگی، تصریح کرد:برگزاری این جشنواره ها و شعرواره ها نوعی برنامه های فرهنگی جهت جذب و تثبیت جوانان هستند که باید با برنامه ریزی های مدون بیشتر به آنها پرداخته شود.

 
 وی همچنین ،افزود: این شعرواره با هدف ماندگاری اهداف و رسالت جمعیت هلال احمر در آسمان ادبیات ایران،خلق و تجمیع بانک اشعاربشردوستانه برای امروزیان و آیندگان(با چاپ کتاب آثار برگزیدگان ،ترویج فرهنگ و اندیشه های انسان دوستانه در جامعه،گسترش عینی نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی در راستای تأثیر در جامعه امروز و نیز تربیت نسلها،توجه به دغدغه مندی روز مردم و پرداخت ادبی به آسیب ها و معضلات اجتماعی با هدف رفع و تاب آوری در برابر آنها،ترویج آموزه های مقابله با آسیب های اجتماعی و تلاش برای رسیدن به جامعه ای ایمن و افزایش تاب آوری اجتماعی،گسترش فرهنگ از خود گذشتگی با تاسی از فداکاری های مدافعین سلامت،کادر درمانی وامدادی، آموزه های قرآن و اهل بیت ،شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی،نهادینه کردن انسان دوستی در جامعه با ابزار شعری برنامه ریزی و برگزار شد.

خدادادی ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه های شهید چمران اهواز و آزاد اسلامی واحد دزفول،اظهار داشت : ۲هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این شعرواره ارسال شد که ۱هزار و ۱۵۶ اثر به مرحله داوری راه یافتند. از این تعداد ۷۰ اثر ارزنده در هر بخش و در نهایت ۱۰ اثر ممتاز انتخاب شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی