تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بازدید مدیركل رسیدگی به تخلفات اداری كارمندان وزارت نفت از شركت بهره‌برداری نفت و گاز كارون

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت ضمن حضور در ستاد مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، از تاسیسات وچاه‌های نفت وگاز این شرکت در منطقه کریت کمپ اهواز بازدید نمود.

کد خبر: ۱۱۴۵۴۹
۲۰:۲۱ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

بازدید مدیركل رسیدگی به تخلفات اداری كارمندان وزارت نفت از شركت بهره‌برداری نفت و گاز كارون

دیدارنیوز خوزستان: سید علی ادیانی و هیات همراه درادامه سفربه اهواز ، روز سه شنبه 25 آبان در ستاد مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون حضور یافت و طی نشستی با مدیران، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت و سپس طی حضور در منطقه کریت کمپ فرایند تولید نفت و گاز و مسایل مرتبط را مورد بازدید میدانی قرار داد.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نفت در نشست با مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و اقدامات شرکت کارون، اظهار داشت: در شرکت کارون ظرفیت‌های مناسبی در حوزه های مختلف ایجاد شده که قابل توجه و در خور تقدیر است .

سید علی ادیانی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف با امکانات موجود جهت تحقق بیشترین میزان اثر بخشی، زحمات مجموعه مدیریت و همکاران شرکت‌های بهره برداری و عملیاتی را به‌عنوان خط مقدم تولید در شرایط کنونی ستودنی دانست و گفت: در گزارشات دریافتی از هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان، بر عملکرد قابل قبول مجموعه شرکت نفت و گاز کارون دراین خصوص صحه گذاری شده که این موضوع نیز از امتیازات این شرکت به‌شمار می آید .

 در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ضمن ارایه گزارش درخصوص جایگاه ویژه، ظرفیت‌ها، عملکرد، دستاوردها و چالش های موجود شرکت اظهار داشت: در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز و تامین خوراک پالایشگاه‌ها، صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز، شرکت  کارون از عمل به مسئولیت اجتماعی و افزایش رضایت مندی ذینفعان غافل نبوده و در این حوزه اقدامات مناسبی صورت گرفته و ان‌شاءالله استمرار خواهد یافت .

غلامرضا مفیدی افزود: در راستای صیانت از بیت المال و نیروی انسانی وکاهش زمینه تخلفات اداری در حوزه‌های  مختلف، ضمن شناسائی چالش های سازمانی، به تناسب اهمیت موضوع راهکارهای اجرائی مبتنی براقدامات پیشگیرانه واصلاحی طراحی واجرا گردیده که به لطف الهی و با همکاری کارکنان تلاشگر شرکت ، این اقدامات تیمی منجر به ارتقاء اثربخشی و افزایش سلامت سازمانی گردیده است .

در این بازدید معاونان حقوقی و اجرایی اداره کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نفت و همچنین رئیس هیات هفتم بدوی وزارت نفت مستقر در مناطق نفتخیز جنوب و رئیس امور اجرایی آن هیات نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی