تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اهدای ۲۰ کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

شرکت برق منطقه ای خوزستان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، ۲۰ عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

کد خبر: ۱۱۴۴۶۰
۲۳:۲۸ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

اهدای ۲۰ کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

دیدارنیوز خوزستان:مدیر امور بهره برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد این شرکت  گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و به منظور تسهیل درمان بیماران کرونایی بیمارستان های این استان، با موافقت مدیرعامل شرکت، ۲۰ عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری با ارزش سرمایه گذاری یک میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.مسعود رضازاده افزود: در مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز امور بهره برداری این ناحیه، کپسول های اکسیژن اهدایی به آنها تحویل داده شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از خدمات رسانی به بیماران کرونایی در این استان، از اقدام خیرخواهانه شرکت برق منطقه ای خوزستان تشکر و تجهیز بیمارستان های این استان را به کپسول اکسیژن باعث خدمات رسانی بهتر به بیماران نیازمند دانست .

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز شرکت برق منطقه ای خوزستان بیش از ۳۰۰ کپسول اکسیژن برای درمان بیماران کرونایی به بیمارستان های خوزستان اهدا کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی