تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تعدادی از روسای دستگاه های حفاری

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در دیداری صمیمی و چهره به چهره با تعدادی از روسای دستگاه  های حفاری پای صحبت این همکاران نشست و به درخواست ها و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

کد خبر: ۱۱۴۴۵۶
۲۰:۴۳ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

 

دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تعدادی از روسای دستگاه های حفاری

دیدارنیوز خوزستان:دکتر حمید رضا گلپایگانی با روسای دکل های حفاری در ادامه ملاقات های  هفتگی برنامه ریزی شده صورت پذیرفت.

در این نشست هر یک از حاضران  دیدگاه ها و مشکلات خود را ابراز و مدیر عامل شرکت ضمن استماع نظرات و پیشنهادات انان و ارائه پاسخ، در خصوص برخی از موضوعات مطرح شده دستور پیگیری و رسیدگی داد.

گلپایگانی با تاکید بر اینکه همه مدیران خدمتگزار مردم هستند  گفت: این حق همکاران است که بتوانند از نزدیک  مسائل و نظرات  خود را با مدیران  سازمان مطرح نمایند و بی تردید پیگیری و اقدامات مقتضی در جهت  رفع مشکلات آنان به عمل خواهد آمد

گفتنی است:  این نشست ها جهت مجموعه همکاران با تعیین وقت قبلی و از طریق ثبت نام  از سوی روابط عمومی شرکت برنامه ریزی  می گردد، اما  روسای دستگاه های حفاری به دلیل شرایط عملیاتی خارج از نوبت‌ پذیرش می شوند


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی