تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

سوریه صفر - ایران ۳؛ امان از تیم ملی ایران!

در نخستین بازی از دور برگشت انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی ایران در اردن میهمان سوریه است و برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کند.

کد خبر: ۱۱۴۴۵۳
۲۰:۰۵ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

گزارش زنده؛ سوریه صفر- ایران صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: اولین بازی دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بین ایران صدرنشین و سوریه قعرنشین در جدول گروه A برگزار شده و سوریه با دو امتیاز از پنج مسابقه قبلی خود قعر نشین شده و چیزی برای از دست دادن ندارد.

سوری‌ها همیشه رقیب سرسختی برای ایران بوده‌اند و در آزادی نیز ایران به سختی و با گل جهانبخش که در این بازی محروم است از سد آن‌ها گذشت و سه امتیاز گرفت. با توجه به پیش افتادن کره جنوبی از عراق و احتمال کسب سه امتیاز کامل توسط کره‌ای‌ها پیروزی در این مسابقه برای ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و منجر به تداوم صدرنشینی ایران خواهد شد.

بازی در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر و در ورزشگاه ملک عبدالله ثانی شهر امان و با داوری ما نینگ از چین و کمک‌هایش شای زیانگ و کاو یو آنجام می‌گیرد.

ترکیب سوریه: خالد الحجی عثمان،  عمرو میدانی، محمد العنز، موید الخولی، فهد الیوسف، ثائر کروما، عمرو جنیات،  احمد الاشقر، خالد کرداوغلی، محمود المواس  وعمر السومه

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون

دقیقه۷: فرصت نصفه و نیمه برای بازیکنان سوریه در محوطه که عابدزاده توپ را در شش قدم جمع کرد.
دقیقه۸: سانتر سوری‌ها از سمت چپ و ضربه سر کم جان سوما را امیرعابدزاده جمع کرد.

دقیقه ۱۰: فرصت مناسب برای ایران روی ارسال حاج صفی که توسط مدافعان سوریه دور شد.

دقیقه۱۶: فرصت برای سوریه که با مزاحمت مدافعان شوت آرام محمود المواس در اختیار عابدزاده قرار گرفت.

دقیقه ۱۷: سانتر از سمت چپ امیری با دفع ناقص مدافعان حریف همراه بود و شوت احمدنوراللهی در برگشت پس از برخورد به زمین به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: فرصت برای ایران روی حرکت انفرادی  قلی زاده از سمت راست که با تک روی و بی دقتی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: شوت در چارچوب امیدنورافکن از پشت محوطه را خالد عثمان مهار کرد.

گل اول ایران: در دقیقه ۳۳ پاس فوق العاده و بلند وحید امیری از زمین ایران، به پشت مدافعان به سردار رسید و شماره ۲۰ ایران گل اول بازی را به زیبایی روی زمین به ثمر رساند.

گل دوم ایران: در دقیقه 40 باز هم حرکت وحید امیری در محوطه جریمه سوریه نتیجه داد و سانتز او در برخورد با دست عمر سوما با کمی تاخیر از سوی داور به اعلام پنالتی مبدل شد. کاپیتان حاج‌صفی پشت توپ ایستاد و به سمت چپ توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 43: حمله برق‌آسای سوریه با شوت محمود مواس به دروازه ایران همراه شد و توپ پس از برخورد با تیر افقی به زمین بازگشت و خطر رفع شد. 

دقیقه 44: ضربه کاشته عمر سوما با برخورد به دیوار دفاعی ایران به کرنر رفت. سوریه دست از احتیاط برداشته و حملات خود را بیشتر کرده است. داور سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در همین زمان نیز شوت احمد نوراللهی از فاصله نزدیکی به بیرون رفت تا آخرین خطر در نیمه اول نیز به نام ایران نوشته شود. 

نیمه دوم

بازی در نیمه دوم نیز با برتری ایران آغاز شد و ادامه پیدا کرد. با اینکه سوریه اقدام به تعویض کرد اما فرصت‌های ایران بیشتر و خطرناک‌تر بود. 

دقیقه ۶۲: سانتر سوری‌ها روی سر سوما نشست و این موقعیت از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: موقعیت فوق العاده برای ایران روی حرکت فوق العاده امیری و پاس به آزمون به دست آمد که ضربه سردار از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: حرکت در عرض قلی زاده و پاس خوب به نوراللهی با شوت احمدنور همراه بود که عثمان، گلر سوریه توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۷۴: دوئل احمد نور وخالد عثمان همچنان ادامه دارد و شوت فوق العاده احمد بار دیگر راهی کرنر شد.

گل سوم ایران: در دقیقه 88 علی‌ قلی‌زاده با یک فرار سریع از سمت چپ تا محوطه جریمه سوریه پیش آمد و با دو سه حرکت تکنیکی، خط دفاع حریف را به هریخت و نهایتا خودش به گل رسید تا سوریه به یک بازنده مطلق بدل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی