تیتر امروز

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»
در مناظره دیدار اقتصادی مطرح شد:

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»

در مناظره جدید دیدار اقتصادی، مجید شفیع‌پور، مدرس دانشگاه تهران و منتقد ورود LPG به سبد سوخت، و احمدرضا غلامی، نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاز مایع ایران به عنوان موافق و حمید یزدانیان به...
ستاره حجتی: ۱۵ سال است که زنگ خطر در حوزه آب به صدا درآمده، اما کسی نشنید/ مدیریت بحران آب هزینه اقتصادی اجتماعی دارد/ خودکفایی کشاورزی برای ایران اشتباه بود
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس حوزه آب:

ستاره حجتی: ۱۵ سال است که زنگ خطر در حوزه آب به صدا درآمده، اما کسی نشنید/ مدیریت بحران آب هزینه اقتصادی اجتماعی دارد/ خودکفایی کشاورزی برای ایران اشتباه بود

شرایط بحرانی آب در کشور دیدارنیوز را برآن داشت تا در سلسله گفت و گوهایی این موضوع مهم را به بحث و بررسی بنشینیم و راهکارهای متخصصان و کارشناسان را مطرح کنیم.
مهدی پازوکی: با وجود پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان برنامه را تعطیل کنید!/ ما انقلاب کردیم عقلانیت حاکم شود نه رانت خواری/ تندرو‌ها بحران می‌سازند، بحران را مدیریت می‌کنند/ شریعتمداری در ویلای دماوند می‌نشیند، مردم هزینه‌اش را می‌دهند
گفت‌وگوی دیدار در سومین ویژه برنامه «میدان پاستور» با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: با وجود پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان برنامه را تعطیل کنید!/ ما انقلاب کردیم عقلانیت حاکم شود نه رانت خواری/ تندرو‌ها بحران می‌سازند، بحران را مدیریت می‌کنند/ شریعتمداری در ویلای دماوند می‌نشیند، مردم هزینه‌اش را می‌دهند

در سومین برنامه از سری برنامه «میدان پاستور» مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه مهمان ما بود. او معتقد است: متخصصان و صاحب نظران هر حرفی می‌زنند تندرو‌ها واکنش نشان می‌دهند، به دلیل اینکه...

توافق مشروط سازمان لیگ با باشگاه‌ها برای واگذاری تبلیغات محیطی

نشست اعضای کارگروه تبلیغات محیطی لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سازمان لیگ برای واگذاری آن یک شرط ویژه برای باشگاه‌ها گذاشت.

کد خبر: ۱۱۴۳۴۹
۱۸:۳۰ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

توافق مشروط سازمان لیگ با باشگاه‌ها برای واگذاری تبلیغات محیطی

دیدارنیوز - روز گذشته نشست برخی از مدیران باشگاه‌ها به همران مسئولان سازمان لیگ و همچنین مهدی علی نژاد برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست سازمان لیگ کمی از مواضع قبلی خود برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کوتاه آمد و مقرر شد در صورتی که تضمین‌های لازم از سوی کارگزاری باشگاه‌ها بابت پرداخت ۳۰درصد حق سازمان لیگ جهت درآمدزایی ارائه شود تبلیغات محطیلی به باشگاه‌ها واگذار گردد.

در این نشست که مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشت مقرر شد تا ابتدا مراحل ارائه تضمینِ پرداخت توسط باشگاه‌ها ارائه و پس از بررسی اسناد و مدارک در این خصوص جمع بندی نهایی صورت بگیرد.

پیش از این مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال خواستار دریافت تبلیغات محیطی لیگ برتر شد و در ادامه باشگاه‌های دیگر لیگ نیز پیگیر این مساله شدند که در نهایت با تشکیل یک کارگروه مقرر شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب ها: سازمان لیگ برتر
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد