تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از مرکز ملی عملیات امنیت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از مرکز ملی عملیات امنیت خبر داد و گفت که نمایندگان در مرکز مدیریت راهبردی افتا (امنیت فضای تبادل اطلاعات) در جریان کارکرد و ماموریت‌ها و محدودیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

کد خبر: ۱۱۴۳۲۸
۱۴:۱۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از مرکز ملی عملیات امنیت

دیدارنیوز - محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با ایسنا با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرکز مدیریت راهبردی افتا گفت: در جریان این بازدید نحوه مدیریت، پیشگیری و مقابله با تهدیدات و حملات سایبری به خصوص حملات سایبری اخیر در حوزه وزارت نفت و راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: عرصه نوین دفاعی کشور، در حوزه سایبر به طور طبیعی با تهدیدات جدی از طرف دشمن مواجه است البته بحمدالله در این مرکز بسیاری از حملات بموقع شناسایی و دفع و پیشگیری می‌شود.

عباس زاده در پایان تاکید کرد که برای کاهش آسیب پذیری‌های زیرساخت‌های حیاتی این مرکز یک رصد دائمی و مستمر روی تهدیدات دارد لذا بدیهی است که تقویت سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه اجتناب ناپذیر است که در جهان پیچیده امروزی امنیت اساسی‌ترین مولفه مانایی و توسعه کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی